English

وزیر جهاد کشاورزی:

بازار مرغ در کنترل کامل است

وزیر جهادکشاورزی اعلام کرد: کمبودی در تامین مرغ منجمد در کشور نداریم و کم یا زیاد بودن محصولات کشاورزی مربوط به اقلیم و مقطعی است.

بازار مرغ در کنترل کامل است

به گزارش خبرگزاری موج، سید جوادساداتی نژاد با بیان اینکه در تامین مرغ منجمد در کشور هیچ کمبودی وجود ندارد، اظهار کرد: قیمت مرغ منجمد مشخص و کیلویی ۴۰ هزار تومان است که چند هزار تومان هم هزینه‌های جانبی به آن اضافه می شود.

وی ادامه داد: مرغ منجمد ایرانی، بهداشتی، با کیفیت و قیمت مناسب همیشه در دسترس است. همچنین گوشت منجمد گوساله و گوسفند ایرانی نیز عرضه می شود.

وزیر جهادکشاورزی تصریح کرد: بیش از ۱۸ هزارتن گوشت قرمز با قیمت ۱۵۵ هزار تومان و ۵۲ هزار تن نیز گوشت مرغ منجمد با قیمت ۴۰ هزار تومان توزیع شده‌است و این توزیع همچنان استمرار دارد. هیچ مشکلی در تامین نیست و امیدواریم بتوانیم شرایط مطلوبی برای مردم فراهم کنیم.

ساداتی‌نژاد با بیان اینکه بخش کشاورزی و حوزه تولید اقلیم محور و دارای نوسان است، گفت: این نوسان در همه جای دنیا وجود دارد. همچنین کشاورزی مکان محور است یعنی در منطقه‌ای گوجه‌فرنگی تولید می‌شود و به اتمام می رسد و تا به دست آمدن گوجه‌فرنگی یک منطقه دیگر ممکن است فاصله‌ای‌ ایجاد شود که طبیعتا قیمت‌ها در این فاصله افزایش و سپس کاهش می‌یابد.

وی در پاسخ به چرایی کاهش جوجه ریزی، افزود: تولید محصولات کشاورزی مقطعی است. مثلا ممکن است در یک هفته کمبود محصولی داشته باشیم. در جوجه‌ریزی و حوزه دام نیز به همین شکل و مقطعی است و در این مقطع کسانی که نیاز ندارند به بازار ورود نمی‌کنند و بازار تنظیم می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی