English

بسته‌های تشویقی مالی به کدام سربازان و فرماندهان تعلق می‌گیرد؟

معاون آموزش قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسته‌های تشویقی مالی و اعطای گواهینامه برای سربازان و فرماندهانی که سربازانشان به سکوی اول، دوم و سومی در مرحله‌ سازمانی و کشوری راه پیدا می‌کنند درنظر گرفته شده است.

بسته‌های تشویقی مالی به کدام سربازان و فرماندهان تعلق می‌گیرد؟
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار سرتیپ دوم معظمی گودرزی معاون آموزش قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در آزمون مهارت آموزی سربازان وظیفه نیروهای مسلح که به میزبانی فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی نیروی هوایی ارتش برگزار شد، گفت: مسابقات مهارت کارکنان وظیفه نیروهای مسلح برای اولین بار به صورت سراسری با همکاری سازمان آموزش فنی حرفه‌ای، جمعیت هلال احمر و سازمان‌های نیروهای مسلح در ۴ مرحله با هدف ارتقای سطح کیفی آموزشهای مهارتی و شناساندن استانداردهای آموزشی و تجهیزات وهمچنین ارایه الگوهای برتر آموزشی و استعدادیابی در بین کارکنان وظیفه برگزار شد.

سردار گودرزی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به حجم زیاد داوطلبان در سطح نیروهای مسلح، مرحله‌ شهرستان یا یگانی به صورت انتخابی از افرادی که خود اظهاری و دارای مهارت هستند برگزار می‌شود و این افراد ماهر توسط تیم‌های خبره یگان‌ها با همکاری دستگاه‌های حاضر شناسایی می‌شوند.

معاون آموزش قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امسال بیش از ۱۲ هزار نفر در ۱۵ رشته مهارتی در سراسر کشور در این آزمون شرکت کرده‌اند، اظهار کرد: در مرحله استانی، پس از مشخص شدن نفرات برتر در هر رشته، این نفرات به مرحله‌ سازمانی راه پیدا می‌کنند که این مسابقات به صورت ۱۰۰ درصد پروژه محور و عملی و به صورت متمرکز در همه‌ استان‌هایی و سراسر کشور برگزار می‌شود و تیم‌های منتخب از ستاد کل نیرو های مسلح، ارتش، سپاه، فراجا، و وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح پس از مشخص شدن در مرحله‌ کشوری در دهه‌ مبارک فجر به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۶ هزار نفر از اعتبارات وام مهارت آموزی بهره‌مند شده‌اند و امسال نیز با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته، تسهیلات مورد نظر را در اختیار سربازان قرار خواهیم داد، تصریح کرد: در این دوره‌ها بسته‌های تشویقی مالی و اعطای گواهینامه برای سربازان و فرماندهانی که سربازانشان به سکوی اول، دوم و سومی در مرحله‌ سازمانی و کشوری راه پیدا می‌کنند درنظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به میزبانی فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد.

امیر سرتیپ خلبان علی اکبر طالب‌زاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، ازروند برگزاری اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح که با حضور سردار سرتیپ دوم گودرزی معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح، مهدی دارایی مدیر مسابقات ملی و بین‌المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و نیز مرتضی رضایی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران، به میزبانی فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، بازدید کرد.

امیر سرتیپ خلبان طالب زاده در حاشیه این بازدید، گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول دوران خدمت و برای رقم زدن آینده‌ای بهتر برای آنان، دستورالعملی تدوین شد تا تمام کسانی که به خدمت سربازی می‌آیند علاوه بر وظیفه اصلی‌شان که ایجاد امنیت برای کشور عزیزمان است بتوانند مهارتی را نیز فرا بگیرند تا بعد از اتمام خدمت بتوانند فردی مفید برای جامعه و منبع درآمدی داشته باشند.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش تاکنون توانسته است اکثریت سربازانی که در این نیرو خدمت مقدس سربازی را گذرانده‌اند را با اعطای مدرک معتبر و تسهیلات در نظر گرفته شده تحت پوشش طرح مهارت آموزی قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه