English

رئیس سازمان اورژانس کشور:

۴۰۰ بانوی تکنسین در پایگاه‌های اورژانس شهرهای مذهبی حضور خواهند داشت

رئیس سازمان اورژانس کشور ابراز داشت: ۴۰۰ بانوی تکنسین در پایگاه‌های شهری اورژانس به ویژه در کلانشهرهای مذهبی حضور خواهند یافت.

۴۰۰ بانوی تکنسین در پایگاه‌های اورژانس شهرهای مذهبی حضور خواهند داشت
به گزارش خبرگزاری موج

، جعفر میعادفر گفت: عمده مشکل ما وجود ۳۵۰۰ دستگاه آمبولانس فرسوده در کشور است، البته همچنان پیگیر تأمین اعتبار برای خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید هستیم، اما این تعداد باز هم کافی نیست.

وی اضافه کرد: از دولت و مجلس می‌خواهیم نگاهی ویژه به اورژانس ۱۱۵ داشته باشند، چرا که نیروهای اورژانس اولین گروهی هستند در هر ساعت از شبانه روز بر بالین بیمار و مصدومان حاضر می‌شوند و نیاز است که به طور ویژه مورد توجه قرار گیرند. همچنین باید موضوع تأمین اورژانس هوایی به‌طور ویژه دیده شود که از مسئولان می‌خواهیم قبل از تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ به این موضوع نیز توجه داشته باشند.

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به فعالیت ۵۲ فروند بالگرد اورژانس هوایی در کشور، گفت: بر اساس استانداردها باید ۷۰ فروند بالگرد اورژانس در کشور فعال باشند بنابراین در حال حاضر نیازمند ۱۸ فروند بالگرد دیگر هستیم.

وی از برنامه‌های سازمان اورژانس کشور برای تقویت ناوگان موتورلانس های اورژانس برای کلانشهرها خبر داد و افزود: تا پایان سال ۴۰۰ بانوی تکنسین اورژانس ۱۱۵ فارغ التحصیل می‌شوند و در نظر داریم این بانوان توانمند را در پایگاه‌های شهری به ویژه در کلانشهرهای مذهبی همچون مشهد جهت امدادرسانی به بیماران و مصدومان خانم، به کارگیری کنیم.

میعادفر، یکی از مشکلات اورژانس را مزاحمت‌های فراوان با شماره تماس ۱۱۵ اورژانس دانست و گفت: این کار موجب اختلال در خدمت‌رسانی به بیماران و مصدومان حقیقی می‌شود البته برخورد با مزاحمت‌های تلفنی با همکاری مناسب قوه قضائیه در دستور کار قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه