English

رئیس جمعیت هلال احمر:

ایران موفق به کسب عالی‌ترین نشان صلیب سرخ جهانی شده است

رئیس جمعیت هلال احمر ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب عالی‌ترین نشان صلیب سرخ جهانی شده است. همچنین در زلزله سوریه و ترکیه جزو اولین کشور کشورهایی بودیم که در منطقه حضور پیدا کردیم و صلیب سرخ جهانی از ایران تقدیر کرد و رئیس جمهور ترکیه نیز نشان صلیب سرخ را به این جمعیت داد.

ایران موفق به کسب عالی‌ترین نشان صلیب سرخ جهانی شده است

به گزارش خبرگزاری موج، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در اجلاس بین المللی مقابله با توفان‌های ماسه و گرد و غبار و ماسه اظهار داشت: ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار داوطلب با جمعیت هلال احمر همکاری دارند که از این میان ۱۴۰ هزار نفر نخبه هستند و می‌توان از ظرفیت و همکاری این افراد جهت اجرای برنامه‌ها و راهکارهای مقابله توفان‌ها ناشی از گرد و غبار اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه این داوطلبان نقش بسیار مهمی در انجام اقدامات بشردوستانه دارند، گفت: جمعیت هلال احمر در توسعه روابط بین‌الملل اقدامات مؤثری انجام داده است.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: جمهوری اسلامی ایران موفق به کسب عالی‌ترین نشان صلیب سرخ جهانی شده است. همچنین در زلزله سوریه و ترکیه جزو اولین کشور کشورهایی بودیم که در منطقه حضور پیدا کردیم و صلیب سرخ جهانی از ایران تقدیر کرد و رئیس جمهور ترکیه نیز نشان صلیب سرخ را به این جمعیت داد.

کولیوند همچنین به آموزش همگانی محله محور و آموزش خود مدادی و دگر امدادی اشاره کرد و گفت: این جمعیت در جهت پیشگیری از حوادث و آموزش به مردم اقدامات مؤثری انجام می‌دهد. بر اساس همین آموزش‌ها می‌توان در جهت اقدامات مقابله با توفان‌های گرد و غبار عمل کرد.

کولیوند گفت: مدتی پیش جهت پیشگیری از وقوع تغییرات اقلیمی در بسیاری از شهر ایران توسط ۱۰ هزار داوطلب جوان جهت پیشگیری از وقوع تغییرات اقلیمی، ۱۰۰ هزار نهال کاشته شد و این اقدام در کمتر از ۲۰ دقیقه صورت گرفت.
رئیس جمعیت هلال احمر بیان داشت: این جمعیت یک جمعیت ملی پیشرو است. و اقدامات مؤثری جهت پیشگیری آموزش و مقابله با بلایای طبیعی انجام می‌دهد همچنین در همین راستا جمهوری اسلامی ایران در کاپ ۲۷ شرکت کرد و در کاپ ۲۸ هم مشارکت خواهد داشت.
وی همچنین از آمادگی این جمعیت جهت توسعه همکاری‌های ملی و بین‌المللی در راستای مقابله با پدیده گرد و غبار و انتقال تجربیات به کشورهای دیگر خبر داد، گفت: جمعیت هلال احمر نقش اساسی در کمک رسانی فوری به حادثه دیدگان در حوادث مختلف اعم از حوادث حوادث و بلایای طبیعی دارد و در جهت افزایش تاب آوری جامعه نیز اقداماتی انجام می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه