English

۳ ایستگاه مترو تهران به جاماندگان پیاده روی اربعین خدمات رایگان می‌دهند

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از سرویس‌دهی رایگان 3 ایستگاه به عزاداران و شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی جاماندگان اربعین خبر داد.

۳ ایستگاه مترو تهران به جاماندگان پیاده روی اربعین خدمات رایگان می‌دهند

​به گزارش خبرگزاری موج، مسعود درستی با اشاره به مراسم بزرگ پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع) در روز چهارشنبه ۱۵ شهریور گفت: شرکت بهره‌برداری مترو ی تهران و حومه همواره سعی کرده است تا در مناسبت‌های مذهبی و ملی همراه و خدمتگزار مردم باشد.

وی افزود: ایستگاه‌های امام حسین (ع)، شهدای هفده شهریور و شهرری با توجه به اینکه بیشترین تقاضای سفر را در این روز خواهند داشت از ابتدای بهره‌برداری تا پایان مراسم رایگان خدمات‌رسانی می‌کنند.

درستی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌هایی که در مسیر این مراسم قرار دارند به‌ویژه ایستگاه‌های امام حسین (ع) واقع در خطوط ۲ و ۶ و ایستگاه شهرری واقع در خط یک آماده ارائه خدمات حداکثری به عزاداران و شهروندان در این روز هستند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه خط یک مترو به دلیل نزدیکی به اماکن مذهبی مختلف در شهر تهران معمولاً در روز اربعین بیشترین مسافر را دارد، افزود: در این روز با کاهش فاصله حرکت قطارها، خدمات‌دهی به مسافران در ساعات پرتردد با حداکثر توان انجام می‌گیرد و در صورت نیاز قطارهای فوق‌العاده نیز اعزام خواهد شد.

  مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود و عزاداران پس از طی مسیر ۱۷ کیلومتری به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) می‌رسند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه