English

شرایط جوی در بیشتر استان‌ها تا پایان هفته پایدار است

کارشناس سازمان هواشناسی از جوی آرام و پایدار برای بیشتر استان‌های کشور تا پایان هفته خبر داد و گفت: احتمال رگبار باران در ارتفاعات استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان وبلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

شرایط جوی در بیشتر استان‌ها تا پایان هفته پایدار است

به گزارش خبرگزاری موج، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی کشور، به تشریح وضعیت جوی و آب و هوای کشور پرداخت و برای آخر هفته در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی پیش‌بینی کرد.

کارشناس هواشناسی گفت: در این مدت روی ارتفاعات استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب سیستان وبلوچستان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابرهای همرفتی، احتمال رگبار و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه خاطر نشان کرد: در این مدت در برخی نواحی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق به ویژه منطقه زابل و نوار شرقی خراسان جنوبی و بخش‌هایی از مرکز کشور در برخی ساعات افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا رخ خواهد داد.

وی افزود: در پنج روز آینده شرق دریای عمان مواج و متلاطم می‌شود.

کارشناس هواشناسی آسمان تهران را طی پنج روز آینده صاف و گاهی همراه با وزش باد اعلام کرد و گفت: فردا هم وزش باد گاهی شدید می‌شود.

به گفته نقشینه بیشینه دمای پایتخت امروز ۳۶ درجه، فردا ۳۵ و سه‌شنبه نیز ۳۴ درجه بالای صفر خواهد شد و کمینه دما هم ۲۵ درجه گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه