English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

بازگشت مجدد افزایش دما به خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای هفته آینده روند افزایش دما در استان آغاز می‌شود و با گرم شدن هوا از شدت وزش باد کاسته خواهد شد، اما در مناطق بادخیز همچنان وزش باد شدید خواهد بود.

بازگشت مجدد افزایش دما به خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، زهرا عنایتی؛ کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: از ابتدای هفته آینده روند افزایش دما در استان آغاز و هوای آن گرمتر خواهد شد.

عنایتی در ادامه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با دمای هوا ی ١۴ درجه و شهرستان سرخس با دمای هوای ٣٩ درجه به ترتیب خنکترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی متذکر شد: همچنین بیشترین شدت وزش باد در شهرستان داورزن با سرعت ۶٨ کیلومتر در ساعت گزارش شده است و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین ٢٣ تا ٣٣ درجه را به ثبت رسانده است.

وی تصریح کرد: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرمترین ساعات به ٣۴ و در خنکترین ساعات به ٢٢ درجه خواهد رسید و براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی طی ۲ روز آینده همچنان پدیده غالب جوی در سطح استان وزش باد شدید خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در مناطقی از استان وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک، کاهش دید، کیفیت هوا و در مناطق بادخیز با احتمال بروز خسارت است.

عنایتی تاکید کرد: همچنین طی این مدت برای نیمه شمالی استان افزایش ابرناکی با بارش پراکنده باران در ارتفاعات را پیش‌بینی می‌کنیم و از ابتدای هفته آینده روند افزایش دما در استان آغاز می‌شود و با گرم شدن هوا از شدت وزش باد کاسته خواهد شد، اما در مناطق بادخیز همچنان وزش باد شدید خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه