English

احداث و تعمیر مسکن مددجویان کمیته امداد

کمیته امداد امام خمینی و سازمان بسیج مستضعفین با هدف محرومیت‌زدایی و ارتقای خدمت به خانواده‌های نیازمند، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

احداث و تعمیر مسکن مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری موج، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به امضا رسید.

محرومیت‌زدایی و ارتقای خدمت به خانواده‌های نیازمند در حوزه‌های حمایتی، معیشتی، مسکن، فرهنگی و تربیتی، درمان و اشتغال و کارآفرینی از اهداف این تفاهم‌نامه عنوان شده است.

احداث، تعمیر، نوسازی و مناسب‌سازی مسکن مددجویان و دهک‌های یک تا سه، اشتغال‌زایی پایدار و توسعه کارآفرینی برای مددجویان و محرومان با رویکرد آموزش و توانمندسازی، در تفاهم‌نامه کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین دنبال خواهد.

در قالب این تفاهم‌نامه گروه‌های جهادی و دندانپزشکی با همکاری سازمان بسیج مستضعفین در زمینه ارتقای سلامت و بهداشت و درمان مددجویان و محرومان فعالیت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، برپایی آشپزخانه‌های طبخ و توزیع غذای گرم در پویش‌های اطعام حسینی و اطعام مهدوی از دیگر مواردی است که در تفاهم‌نامه کمیته امداد و سازمان بسیج مستضعفین پیگیری می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه