English

سارق منازل و مغازه ها در محله ابوسعید تهران دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق سابقه دار و حرفه ای منازل و اماکن خصوصی در محدوده مرکز تهران خبر داد و ابراز داشت: تاکنون چهار نفر با حضور در کلانتری سارق را شناسایی کرده اند.

سارق منازل و مغازه ها در محله ابوسعید تهران دستگیر شد

 به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ محمد گودرزی گفت: با وقوع چندین فقره سرقت از منازل مسکونی و مغازه ها در محدوده "ابوسعید" و مرکز تهران، رسیدگی به موضوع سریعاً در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری 112 این محل قرار گرفت و با توجه اهمیت موضوع، عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارق با تخریب قفل های درب ورودی یا با پریدن از دیوار وارد منازل می شده است

.با تحقیقات محلی محدوه جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه دار متهم که فردی حدوداً 26 ساله بود را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد سابقه‌دار در امر سرقت است.

تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده سی و یکم تیر ماه مخفیگاه متهم را در محدوده " میدان منیریه" شناسایی کردند.

تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی، روز گذشته راهی مخفیگاه متهم شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران اظهار داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری 112 ابوسعید در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت منازل و 15 فقره سرقت از مغازه ها در این محله اعتراف و انگیزه خود را تامین نیاز های مالی، عنوان کرد، متهم نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه