English

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خبرداد؛

کشف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان / ۳۷ سارق دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ازدستگیری 37 سارق و کشف 23 دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در راستای اجرای طرح امنیت محله محور طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان خبرداد.

کشف 23 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه در اصفهان / 37 سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ حسین بساطی با اشاره به کشف 23 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه بیان داشت: طرح امنیت محله محور با هدف ارتقاء سطح امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوه و جرم خیز و دستگیری سارقان،خرده فروشان، معتادان ومجرمان تحت تعقیب طی 24 ساعت گذشته در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در طی اجرای این طرح که با استفاده از توان حداکثری کارکنان فرمانده انتظامی شهرستان و با هماهنگی مرجع قضائی انجام شد تعداد 37 نفر سارق شناسایی و در چند عملیات منسجم و هماهنگ در مخفیگاه هایشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف18 دستگاه خودرو و 5 دستگاه موتور سیکلت مسروقه، کشف 8 فقره سرقت ، جمع آوری 14 خرده فروش مواد مخدر به همراه کشف 3 کیلو و 690 گرم انواع مواد مخدر و همچنین جمع آوری 4 معتاد متجاهر از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند ، امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریتهای 110 به پلیس اطلاع دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه