English

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر خبر داد:

دستگیری ۶۰ سارق وسیله نقلیه در اصفهان / کشف ۱۷۳ خودرو مسروقه

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 60 سارق وسیله نقلیه درعملیات کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان و کشف 173 وسیله مسروقه خبر داد.

دستگیری 60 سارق وسیله نقلیه در اصفهان /  کشف 173 خودرو مسروقه

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ محمدرضا هاشمی فر گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر استرداد به موقع اموال مسروقه به مال باختگان کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان طی یک هفته موفق شدند 102 دستگاه خودرو و 71دستگاه موتورسیکلت مسروقه را شناسایی و توقیف کنند.

وی از دستگیری 60 سارق وسایل نقلیه در این عملیات خبر داد و اظهار داشت: ارزش اموال مسروقه کشف شده در این عملیات برابر اعلام کارشناسان مربوطه 50 میلیارد ریال است.

این مقام انتظامی از انجام مراحل قانونی استرداد وسایل نقلیه مسروقه کشف شده به مال باختگان خبر داد و گفت: سارقان دستگیر شده نیز به همراه پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه بیشتر خودروهای مسروقه کشف شده در این عملیات پراید و پژو هستند عنوان کرد: تحقیقات صورت گرفته نشان می دهد که عدم تجهیز وسایل نقلیه به تجهیزات ایمنی یکی از عوامل موفق شدن سارقان در انجام سرقت وسایل نقلیه است که در این خصوص به شهروندان توصیه می کنیم در نگهداری وسایل نقلیه خود هوشیاری بیشتر داشته و آنها را به تجهیزات ایمنی نظیر، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان، سوئیچ مخفی و ... مجهز کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه