English

آیت الله مکارم شیرازی:

نیروی انتظامی در برخوردها با تدبیر عمل کند

مرجع تقلید شیعیان گفت: نیروی انتظامی باید با تدبیر به گونه ای برخورد کند که نه متهم به خشونت شود و نه آزادی مطلق را در پی داشته باشد.

نیروی انتظامی در برخوردها با تدبیر عمل کند

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در دیدار با فرمانده جدید نیروی انتظامی استان قم، ضمن تبریک انتصاب وی اظهار داشت: مسائل فرهنگی از مسائل مهم امنیت است.

وی با توجه به سرمایه گذاری دشمنان بر ایجاد معضلات اخلاقی و فرهنگی در شهر قم، هوشیاری مردم را در این گونه موارد مهم برشمرده و افزود: دشمن تلاش دارد تا با نفوذ در مسائل فرهنگی، در کشور و به خصوص شهر قم ناامنی ایجاد کند که هوشیاری مردم سبب می‌شود، موفق نشوند.

آیت الله مکارم شیرازی بیان داشت: نیروی انتظامی باید با تدبیر به گونه‌ای برخورد کند که نه متهم به خشونت شود و نه آزادی مطلق را در پی داشته باشد.

وی مشکلات اقتصادی و معیشتی را از عوامل اصلی در معضلات اخلاقی و فرهنگی جامعه دانست و افزود: باید تا حد ممکن آسیب‌های اقتصادی کاهش یابد، متأسفانه مسئولان آنگونه که باید و شاید نتوانسته و یا نخواسته اند که مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

آیت الله مکارم شیرازی در ادامه وجود اقوام و ملیت‌های مختلف در شهر قم را سبب تغییر بافت جمعیتی قم دانست که باید توجه ویژه به آن داشت.

این مرجع تقلید دسترسی آسان و گذرگاه مواد مخدر بودن را از دیگر معضلات شهر قم دانسته و بر ضرورت برنامه ریزی قوی تأکید کرد.

آیت الله مکارم شیرازی فعالیت فرهنگی و معنوی را از جمله وظایف نیروی انتظامی دانسته و افزود: نیروی انتظامی علاوه بر دستگیری سارقان و قاتلان، در مسائل فرهنگی نیز باید تأثیرگذار باشد.

آیت الله مکارم شیرازی در پایان این دیدار افزود: خدمت در شهر قم را به عنوان خدمت در مرکز جهان اسلام بدانید و از وجود بارگاه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و مسجد مقدس جمکران و حوزۀ علمیه در پیشبرد کارهایتان کمک بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه