English

سخنگوی پلیس:

گشت‌های ویژه در اطراف مدارس و خوابگاه ها افزایش می‌یابد

سخنگوی پلیس اعلام کرد: شناسایی و دستگیری عوامل مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در دستور کار فوری پلیس قرار گرفته که به‌ محض دستیابی به شواهد و مدارک متقن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

گشت‌های ویژه در اطراف مدارس و خوابگاه ها افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری موج، مرکز اطلاع رسانی پلیس در متنی به نقل از سخنگوی فراجا اعلام کرد: فرماندهی کل انتظامی کشور ضمن ابراز تاسف از مسموم شدن تعدادی از دانش آموزان دختر، به اطلاع می رساند بلافاصله پس از دریافت گزارش های مربوط  به این موضوع، بررسی تخصصی برای شناسایی و دستگیری عوامل آن در دستور کار فوری پلیس قرار گرفته  که به‌ محض دستیابی به شواهد و مدارک  متقن به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

سخنگوی پلیس گفت: پلیس برای حفاظت و حراست از دانش آموزان  و فرزندان عزیزمان در برابر اقدامات اخلالگران امنیت عمومی، تعداد گشت های ویژه و تخصصی ثابت و سیار را در اطراف مدارس و خوابگاه های دانشجویی افزایش داده است.

منتظرالمهدی ادامه داد: به همه هم میهنان به ویژه دخترانِ عزیزمان، اطمینان می دهیم که با همکاری دیگر دستگاه های کشور و به فضل وکرم الهی با عوامل این اقدامات مجرمانه برخورد قاطع و به این عمل مذبوحانه خاتمه بخشیده و امنیت و آرامش روانی را به جامعه باز می گردانیم.

وی بیان کرد: دانش آموزان نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ اعلام و کمک رسانِ پلیسِ باشند.

 

بیشتر بخوانید:

عاملان مسمومیت‌های دانش آموزان به اشد مجازات محکوم خواهند شد

مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند

تاکید بر پیگیری مسئله مسمومیت دانش‌آموزان برخی مدارس و اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع

از اینکه خانواده‌ها نگران مسمومیت دانش‌آموزان شدند عذرخواهی می‌کنیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه