English

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در پاسخ به خبرگزاری موج:

فضای آموزشی کرمانشاه نباید دستخوش شیطنت رسانه‌های معاند شود/ تاکنون هیچ دانش آموزی در کرمانشاه مسموم نشده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در خصوص بروز شایعات مبنی بر مسمومیت دانش آموزان در مدارس کرمانشاه گفت: تمامی مسئولین استان پیگیر روند احتمالی وجود آثار بروز مسمومیت احتمالی در سطح مدارس هستند و تاکنون هیچ خبری از علائم مسمومیت احتمالی گزارش نشده است.

فضای آموزشی کرمانشاه نباید دستخوش شیطنت رسانه‌های معاند شود/ تاکنون هیچ دانش آموزی در کرمانشاه مسموم نشده است

سلمان محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه در خصوص میزان واقعیت و شایعه استنشاق بوی آلوده در برخی از مدارس سطح شهر کرمانشاه را آلوده کرده است، ابراز داشت: به محض بروز شایعه تیم کارشناسی حوزه آموزش و پرورش استان سریعا به مدارس اعزام شده و از نزدیک در جریان مسمومیت های احتمالی و یا آثاری از ایجاد خرابکاری عمدی قرار گرفتند و خوشبختانه تاکنون هیچ آثاری مبنی بر بروز حادثه وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه فضای مجازی ضد انقلاب و شبکه های معاند به دنبال مسموم کردن فضای آموزشی کشور و به طبع استان کرمانشاه هستند، خاطرنشان ساخت: تمامی مسئولین انتظامی و ادارای کرمانشاه به سرعت پای کار هستند و از نزدیک روند هر اتفاقی را پیگیری می کنند و به سرعت عموم شهروندان را در جریان قرار خواهند داد.

وی از والدین درخواست کرد که تحت تاثیر اخبار دروغین و شیطنت های فضای مجازی و شبکه های معاند قرار نگیرند و با حفظ آرامش اخبار صحیح را از مراجع قانونی کشور پیگیری کنند.

محمدی در پایان تاکید کرد: طی پیگیری های مستمر با مسئولین بهداشتی استان، تاکنون هیچ دانش آموزی با علائم مسمومیت در بیمارستانهای کرمانشاه ثبت نشده است.

 

بیشتر بخوانید:

وزارت کشور مسئول رسیدگی به مسمومیت‌های سریالی مدارس شد

مسمومیت به مدارس کرمانشاه نرسیده است/کرمانشاه مرجع آزمایشات تشخیص کرونا و آنفولانزا در غرب کشور است

وضعیت کلی دانش‌آموزان مسموم شده مدرسه خیام پردیس خوب است

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه