English

معاون اول قوه قضائیه:

مدیران باید فاضل و جهادی باشند

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه مدیران باید فاضل و جهادی باشند، تصریح کرد: مهرانگیز رئیس کل جدید دادگستری استان بوشهر دارای سابقه‌ای درخشان و فردی جهادی است که می‌تواند عاملی برای بهبود امور باشد.

مدیران باید فاضل و جهادی باشند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام محمد مصدق معاون اول قوه قضائیه صبح یکشنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برنامه‌های در تراز انقلاب در قوه قضائیه در حال اجرا است.

وی اضافه کرد: امروز بر اساس فرموده مقام معظم رهبری که مردم انتظار دارند دستگاه قضائی با شهامت و شجاعت توأم با تدبیر داشته باشند، این برنامه‌ها آغاز شده است و مدیریت در دستگاه قضائی کشور در همه استان‌ها با برنامه صورت می‌گیرد.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه برنامه‌ها با شاخص‌های قابل ارزیابی طراحی و تدوین شده است ادامه داد: به صورت مستمر پایش و ارزیابی برنامه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه مدیران باید فاضل و جهادی باشند، تصریح کرد: دکتر مهرانگیز رئیس کل جدید دادگستری استان بوشهر دارای سابقه‌ای درخشان و فردی جهادی است که می‌تواند عاملی برای بهبود امور باشد.

حجت‌الاسلام مصدق وحدت و همدلی بین مسئولان را بسیار مهم دانست و افزود: امیدواریم شاهد تحولات بسیار خوبی در سطح استان بوشهر باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه