English

سردار حسین اشتری:

راه شهدا محکمترین مسیر برای حفظ اقتدار نظام و امنیت کشور است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: برخورد قاطع با جرایم خشن در اولویت پلیس است و با افرادی که مرتکب این جرایم مرتکب شوند، به شدت برخورد می‌شود.

راه شهدا محکمترین مسیر برای حفظ اقتدار نظام و امنیت کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در سخنانی عنوان کرد: با همراهی مردم و دستگاه قضا، روند ارتکاب جرایم خشن در کشور رو به کاهش است.

سردار اشتری این سخنان را در حاشیه یادواره شهدای انتظامی خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد و ادامه داد: البته در بخش جرایم خُرد همچنان آمار افزایشی است، اما پلیس با برخورد قاطع با مجرمان و متجاوزان به حقوق مردم، سعی در ارتقای امنیت جامعه دارد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران همچنین متذکر شد: برخورد قاطع با جرایم خشن در اولویت پلیس است و با افرادی که مرتکب این جرایم مرتکب شوند، به شدت برخورد می‌شود.

وی در ادامه سخنان تاکید کرد: آموزش نیروهای پلیس و تقویت تجهیزات آنان در راستای حفظ آرامش، جان و مال مردم و ارتقای امنیت در مرزها و شهرها نیز با جدیت پیگیری می‌شود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: راه شهدا محکمترین مسیر برای حفظ اقتدار نظام و امنیت کشور است و باید ادامه یابد، از این رو در "فراجا" تصمیم بر آن شد یادواره شهدای نیروی انتظامی در سال جاری به صورت استانی برگزار شود.

سردار اشتری در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد و گفت: این یادواره سال آینده به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه