English

سردار نوریان:

کج کاری های دستگاه ها و نهادها بار انتظامی پلیس را افزایش می دهد

سخنگوی ناجا گفت: مردم می خواهند ناجا قوی و مقتدر باشد هوشمند و پیچیده باشد، سالم و امین باشد و کج کاری های دستگاه‌ها و نهادها بار انتظامی پلیس را افزایش می‌دهد.

کج کاری های دستگاه ها و نهادها بار انتظامی پلیس را افزایش می دهد

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار احمد نوریان ،  سخنگوی ناجا صبح امروز (9مهر) در نشست خبری خود به مناسبت هفته ناجا گفت: از سال ۷۸ با درخواست ناجا و تایید فرمانده کل قوا ۱۳ مهر به عنوان روز ناجا تصویب شد.

وی افزود: قرار شد بخشی از دستاوردها و اقدامات و تحولاتی که در حوزه امنیت و کار پلیس است در یک هفته به سمع و نظر مردم برسد.

سخنگوی ناجا ادامه داد: در این هفته به کمک رسانه‌ها تلاش می‌کنیم نقش و سهم شهروندان را از طریق ارتقاء آگاهی، ایجاد حس مسئولیت و... را به طور معنادار بیان کنیم.

سردار نوریان تصریح کرد: شعار هفته ناجا امسال «پلیس هوشمند، امین مردم» است که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند مردم می خواهند ناجا قوی و مقتدر باشد هوشمند و پیچیده باشد، سالم و امین باشد.

وی ادامه داد: کج کاری های دستگاه‌ها و نهادها بار انتظامی پلیس را افزایش می‌دهد.

سخنگوی ناجا تشریح کرد: ناجا هوشمندی را در دو بعد ساختاری و کارکردی پیاده کرده، در بعد ساختاری با رصد هوشمندانه، تغییرات محیطی بشناسد.

وی گفت: نمایشگاه ایپاس از ۸ تا ۱۱ مهر ماه در مصلی برپا است و مردم می‌توانند با دستاوردهای پلیسی در این نمایشگاه آشنا شوند.

سخنگوی ناجا بیان کرد: پلیس باید از مجرمین جلوتر باشد و به ترفندها و شگرف‌های آنها آگاهی داشته باشد و به همین خاطر است که به هوشمندسازی در ناجا تاکید می‌شود.

وی ادامه داد: وزارت کشور یک پیمایشی را انجام داده که پلیس در بین ۱۳ گروه شغلی رتبه دوم در وظیفه شناسی و پرهیزکاری (عدالت محوری) به خود اختصاص داده و همچنین در شاخص عملکرد و پاسخگویی نیروی انتظامی در رتبه سوم بین ۲۳ دستگاه کسب کرده و بین ۲۳ دستگاه در حوزه کسب اعتماد رتبه چهارم را کسب کرده است.

سخنگوی ناجا تصریح کرد: یکی از مراکز افکار سنجی وابسته به وزارت اطلاعات پلیس در رضایتمندی نهادی رتبه نخست را در بین دستگاه‌ها کسب کرده و در امنیت اجتماعی رتبه ۷۳ درصد و امنیت کشور رتبه ۸۷ درصد است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه