English

سخنگوی ناجا اعلام کرد

ترخیص خودروهای توقیفی بدون حکم قضایی، به مناسبت هفته ناجا

معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی از ترخیص خودروهای توقیفی به مناسبت هفته ناجا خبر داد و هچنین جزییاتی درباره پرونده مسمومیت‌های الکلی که منجر به دستگیری چند نفر شده است گفت.

ترخیص خودروهای توقیفی بدون حکم قضایی، به مناسبت هفته ناجا

به گزارش خبرگزاری موج، سردار احمد نوریان در اولین نشست خبری خود پس از انتصاب به عنوان سخنگوی ناجا با تشریح برنامه‌های پلیس در هفته ناجا که از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه با شعار  "پلیس مقتدر، امین مردم" است، به توضیح در باره ترخیص خودروهای توقیفی بدون حکم قضایی در هفته ناجا پرداخت: خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی به دلیل مسائل انضباطی و ترافیکی که توقیف شده بودند با شروط پلیس ترخیص خواهد شد. همچنین تسریع در رسیدگی به خلافی خودروها اقدام خواهد شد و این خدمات در هفته ناجا رایگان خواهد بود.

معاون اجتماعی ناجا از افزایش ساعات کاری مراکز خدمات رسانی پلیس در هفته ناجا خبر داد و گفت: ساعات کاری مراکز تعویض پلاک، صدورگذرنامه، صدورگواهینامه، صدور گواهی ثبت پیشینه و ... افزایش خواهد یافت.

 

دستگیری مرد و زنی در رابطه با پرونده مسمویت با الکل از سوی پلیس آگاهی

سخنگوی ناجا درباره پرونده مسمومیت با الکل  گفت: پلیس آگاهی به این مساله ورود کرده و تاجایی که ما اطلاع داریم چند نفری هم دستگیر شده‌اند. مثلا خانم و آقایی را گرفتند که به صورت شبکه‌ای فعالیت می‌کردند، دستگیر کردند و این موضوع در دست رسیدگی است که جزئیات آن را پلیس آگاهی اعلام خواهد کرد.

نوریان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رسانه‌ها همواره در کنار پلیس بوده‌اند، گفت: اصحاب رسانه نقش زیادی در انعکاس صحیح رویدادها و زحمات ماموران پلیس دارند.

 وی با بیان اینکه امنیت اولویت هر کشوری است و در نبود آن چشم‌انداز پیشرفت محقق نمی‌شود، گفت: امروز به برکت روزآمدی پلیس و درک صحیح تحولات و پیچیدگی‌ها، پلیس زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزازی خود را در روند رو به رشد قرار داده و اثر تغییرات را در امنیت رصد کرده تا به نیازهای جدید پاسخ‌های نو بدهد و بدین جهت بین مردم و پلیس رابطه خوبی وجود دارد و نظرسنجی‌ها حکایت از رضایتمندی مردم است.

نوریان اضافه کرد: پلیس در کنار مردم بوده و با سعه صدر با وجود برخی تحرکات که چند ماه در کشور وجود داشت با آنها برخورد کرده و در برخورد با احتکار و سوءاستفاده‌های اقتصادی در کنار مجموعه‌های قضایی، برای بهبود و نظم دادن به امور اقتصادی به کمک آمده است.

وی درباره دیگر اقدامات و برنامه‌های پلیس در هفته ناجا گفت: پخش فیلم گشت پلیس ۲ و نیز سریال دخترگمشده از صداوسیما، برگزاری جشنواره فیلم و عکس و ... از جمله برنامه‌های معاونت اجتماعی است.

نوریان افزود: در هفته ناجا سامانه پیگیری تخصصی اموال مسروقه و زیرسامانه افراد شرور نیز رونمایی خواهد شد که جزئیات آن اطلاع داده می‌شود.

سخنگوی ناجا از اعزام تیم‌های دندانپزشکی به مناطق مرزی در هفته ناجا خبر داد و گفت: این اقدام از سوی مرزبانی ناجا انجام می‌شود.

نوریان برگزاری مانور اقتدار یگان ویژه در مدارس را از دیگر اقدامات پلیس در هفته ناجا برشمرد و ادامه داد: نمایشگاه ایپاس نیز از سوی بنیاد تعاون ناجا در این هفته برگزار می شود و در آن تجهیزات و امکانات پلیسی رونمایی خواهد شد.

او درباره 6 مأمور پلیسی که به دلیل استفاده از سلاح در مأموریت به قصاص محکوم شده‌اند گفت: برای حادثه دشت ارژن حکم خوبی در دفاع از مامور پلیس صادر شده که جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد، معاونت حقوقی ناجا خود را ملزم به حمایت از ماموران خود می داند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه