English

سردار مهماندار

آمادگی داریم در کنار فرمانداری تهران مسائل ترافیکی تهران را مدیریت کنیم

سردار مهماندار گفت:ما آمادگی داریم در کنار فرمانداری تهران با حضور در تمام میادین و معابر مسائل ترافیکی کلان شهر تهران را مدیریت کنیم.

آمادگی داریم در کنار فرمانداری تهران مسائل ترافیکی تهران را مدیریت کنیم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج‌، سردار مهماندار در جلسه رونمایی از برچسب سرویس مدارس که صبح امروز در فرمانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: طبیعی است که با بازگشایی مدارس اتفاقاتی در حوزه و حمل و نقل و ترافیک رخ می دهد.

وی افزود: ما آمادگی داریم در کنار فرمانداری تهران با حضور در تمام میادین و معابر مسائل ترافیکی کلان شهر تهران را مدیریت کنیم.

فرمانده راهور تهران خاطر نشان کرد: همکاری مدارس، والدین دانش آموزان و همه شهروندان در تحقق سپری کردن روزهای پر ترافیک تهران کمک شایانی خواهد کرد.

سردار مهماندار ارتکاب تخلفات رانندگی چون پارک دوبله در حاشیه مدارس را موجب افزایش ترافیک دانست و گفت: به نظرم بد نیست که والدین چند قدمی را با فرزندان خود پیاده بیایند و ماشین های خود را با فاصله ای دورتر از مدرسه پارک کنند.

وی به جلسه استقبال از مهر با حضور شهرداری های مناطق ۲۲ گانه تهران اشاره کرد و افزود: مقرر شد خط کشی عابر پیاده و معابر معتبر در نزدیک مدارس کنترل شود و تابلوها و علائم رانندگی تا پیش از شروع مهر کنترل شده و در صورت نیاز مجدد نصب شود.

فرمانده پلیس راهور تهران در خصوص سرویس مدارس بیان کرد: دستگاه های متولی از جمله آموزش و پرورش هماهنگی مناسبی با پلیس و دستگاه های مرتبط با سرویس مدارس همکاری خوبی برای استفاده استاندارد دانش آموزان از سرویس مدارس داشته اند.

سردار مهماندار بیان کرد: امیدواریم در سال های آینده بتوانیم از خودروهایی مناسب و متناسب و ویژه برای سرویس مدارس استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: والدین کودکان خود را به سرویس های مدارس بسپارند که برچسب سرویس مدرسه دارند و ظرفیت خودروها در مورد خودروهای سواری ۴ سرنشین است و حتماً از کمربند ایمنی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه