English

ربیعی:

زندگی مردم با دشواری مواجه شده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما خواسته یا ناخواسته خشکسالی را شاهد هستیم و زندگی مردم را با دشواری مواجه کرده است.

زندگی مردم با دشواری مواجه شده است

به گزارش خبرگزاری موج، علی ربیعی گفت: متاسفانه با مساله خشکسالی رو به رو هستیم که زندگی مردم را با دشواری مواجه کرده است.

زبانی توانا برای نشان دادن انقلاب و ارزش‌های انقلاب نداشتیم

علی ربیعی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان راور با بیان اینکه ما زبانی توانا برای نشان دادن انقلاب و ارزش‌های انقلاب نداشتیم به ویژه برای نسل جدید و سیاه نمایی‌هایی که به جفا در این مسئله صورت گرفت، عنوان کرد: ما گفتیم دولت تدبیر هستیم و مثل اینکه جامعه و خداوند ما را با این صفت مورد آزمایش قرار می‌دهد، ما خواسته یا ناخواسته خشکسالی را شاهد هستیم و زندگی مردم را با دشواری مواجه کرده است. به دنبال ۴۰ سال عدم اندیشه درست در امور بازنشستگان، امروز ما باید با آن مواجه شویم.

باید ۱۰ برابر گذشته کار کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه از دهه‌های گذشته بیکارانی که امید به یافتن شغل دارند، ما باید امروز پاسخ دهیم و بیش از هر زمان دیگری به سخت‌کوشی نیاز داریم، گفت: با مسائل نوین و کهنه شده مواجه هستیم و اگر بخواهیم در این دوره به مسؤولیت خود عمل کنیم، باید ۱۰ برابر گذشته کار کنیم، حق نداریم یک ریال را از دست بدهیم.

ربیعی اظهار کرد: نمی‌توان طوری تصمیم گرفت که در سایه آن تصمیم، آیندگان ما متضرر شوند، عقلانیت، سختکوشی و مدارا را سه اصلی می‌دانیم و ما باید آنها را در دستور کار و پیش‌ روی خود داشته باشیم تا بتوانیم به مسائل غلبه کنیم.

زندگی مردم

وی با اشاره به بازدید صورت گرفته از بیمارستان تامین اجتماعی راور گفت: بابت تاخیر در احداث این بیمارستان عذرخواهی می‌کنم، اما واقع این است که برخی مشکلات مالی و برخی گرفتارهای ناخودآگاه بود که باید جبران کنیم و از پیمانکار سه ماه خواستیم سریع‌تر کار را انجام دهد.

صنعت زغال می‌تواند محور اشتغال در شهرستان راور باشد

ربیعی در مورد مشکلات حوزه زغال‌سنگ و با بیان اینکه در بحث زغال چرخه معیوب پیش آمد که باید آن را برطرف کنیم، افزود: قبول هم داریم که صنعت زغال می‌تواند محور اشتغال در شهرستان راور باشد. حقوق‌ها را هم باید طی برنامه‌ای به روز کنیم و در مورد بازنشستگی زودرس باید در کمیته فنی مورد بررسی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه