English

انتخابات نمایندگان معلمان ۱۸ تا ۲۰ بهمن ۹۶ برگزار می شود

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش از برگزاری انتخابات نمایندگان معلمان در هیأت امنا صندوق ذخیره فرهنگیان در تاریخ هجدهم تا بیستم بهمن ۹۶ خبر داد.

انتخابات نمایندگان معلمان 18 تا 20 بهمن ۹۶ برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اصغر حصیری مراحل زمان بندی تاریخ ثبت نام، رای گیری و اعلام نتایج انتخابات نمایندگان معلمان در صندوق ذخیره فرهنگیان را اعلام کرد. حصیری همچنین زمان انتخابات نمایندگان معلمان را اعلام کرد.

وی گفت در سوم بهمن جاری، ستاد انتخابات با حضور اعضای کمیته های مختلف افتتاح خواهد شد و اعضای کمیته ها در ستاد انتخابات مستقر خواهند شد تا هماهنگی های لازم را با ستاد و استان ها جهت برگزاری این انتخابات انجام دهند.

ثبت نام انتخابات نمایندگان معلمان از 11 تا 17 بهمن خواهد بود

حصیری اعلام کرد: زمان ثبت نام داوطلبان انتخابات از یازدهم بهمن ماه سال جاری خواهد بود و داوطلبان تا تاریخ هفدهم بهمن ماه فرصت دارند تا از طریق سامانه الکترونیکی که بزودی آدرس آن اعلام می شود، ثبت نام نمایند.

صندوق ذخیره فرهنگیان

نتایج انتخابات نمایندگان معلمان در تاریخ  بیست و یکم بهمن اعلام خواهد شد

وی افزود: تمامی فرهنگیان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان از تاریخ هجدهم بهمن ماه تا بیستم بهمن ماه فرصت دارند تا در سامانه الکترونیکی تعیین شده بروند و رای خود را ثبت نمایند.

مشاور اقتصادی وزیر آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج انتخابات گفت: با توجه به اینکه مرحله اول انتخابات از ثبت نام کاندیداها تا رای گیری، به طور کامل بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد، نتایج انتخابات روز بعد و در تاریخ  بیست و یکم بهمن اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه