English

فروش ویژه تابستانه درب ضدسرقت و درب ضد حریق گروه صنعتی درکو

با شنیدن نام درب‌های ضد سرقت، ممکن است این مسئله در ذهنتان ایجاد شود که چرا به این درب‌‎ها ضد سرقت گفته می‌شود و چه ویژگی بارزی دارند که آن‎‌ها را از سایر محصولات متمایز می‌کند.

فروش ویژه تابستانه درب ضدسرقت و درب ضد حریق گروه صنعتی درکو

به گزارش خبرگزاری موج، سال‎‌های سال از استفاده از درب ضد سرقت و حریق و به کارگیری آن در جهت تأمین امنیت منازل و ساختمان‌های اداری و تجاری می‌گذرد. در طی این سال‌‎ها تولید این درب‎‌ها با فناوری وعلم آمیخته شده و شاهد حضور درب‎‌های متفاوت با میزان امنیت بسیار بالا در بازار و مراکز فروش مختلف چون گروه صنعتی درکو هستیم. از این‌رو نیاز است با توجه به استقبال زیادی که از نسل جدید درب‌‎های آپارتمانی شده به بررسی بیشتر این درب‎‌ها و ایجاد زمینه‌‎ی خریدی راحت و رضایت بخش بپردازیم.

ویژگی درب‎‌های ضد سرقت

با شنیدن نام درب‌های ضد سرقت، ممکن است این مسئله در ذهنتان ایجاد شود که چرا به این درب‌‎ها ضد سرقت گفته می‌شود و چه ویژگی بارزی دارند که آن‎‌ها را از سایر محصولات متمایز می‌کند؟ در خصوص این موضوع باید عرض کرد که این درب‎‌های گروه صنعتی درکو در واقع نسبت به محصولات معمولی‎‌تر از امتیازات و ویژگی‌‎های بالاتری چون عایق صدا، حرارت، رطوبت برخوردار هستند و امکان دست کاری و یا بازشدن توسط سارقین در آن وجود ندارد. علت ایجاد چنین ویژگی‎‌های ارزشمندی در این گونه درب‎‌ها نوع متریال به کار رفته در آن و طراحی متفاوت آن می‌‎باشد. بنابراین کلیه‎‌ی فعالیت‎‌هایی چون شکستن لولا، تخریب قفل و... که منجر به بازشدن درب‌‎ها و ورود افراد متفرقه به منازل و محل کار می‌شود در این محصولات امکان‌پذیر نبوده و با نصب آن‎‌ها می‌توان امنیت بالاتری برای محیط مورد نظر خود به وجود آورد.

قطعات به کار رفته در درب‌‎های ضد سرقت

برای این که  یک درب ضد سرقت بتواند عملکرد مناسبی را در برابر عوامل مختلف از خود نشان دهد نیاز است تا اجزا و قطعات مختلف به کار رفته در آن با یکدیگر همکاری نمایند. از جمله این اجزا و قطعات به کار رفته می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • قفل درب؛ قفل درب را می‌توان از مهم‎‌ترین اجزای ایجادکننده و افزایش دهنده‌‎ی امنیت یک درب برشمرد. بسیاری از تولیدکنندگان با آگاهی از این امر اقدام به ارتقای کیفیت این قفل‎‎‌ها و هوشمندسازی آن‎‌ها نموده‌‍‌‎اند. به طوری که بعضی از این درب‎‌ها با گوشی هوشمند قابل کنترل بوده و از آلارم‎‌های مخصوصی برخوردار می‎‌باشد.
  • لولا؛ از دیگر اقداماتی که تولید کنندگان در جهت افزایش امنیت درب نموده‌‎اند، مخفی نمودن لولاها و عدم دسترسی دیگران به آن می‎‌باشد. در حقیقت با پنهان کردن لولای درب، دیگر امکانی برای شکستن لولا و ورود به منزل یا محیط کاری وجود نخواهد داشت و امنیت محیط به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.
  • روکش و رویه درب؛ درب‎‌های ضد سرقت گروه صنعتی درکو علی‌رغم امنیتی که فراهم می‎‌آورند از زیبایی خاصی برخورودار بوده و در طراحی‌‎های مختلف و متفاوتی به صورت دولنگه و تک لنگه در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت. این محصولات علاوه بر طراحی‌‎های متفاوت و زیبا از جنس‌‎های مختلفی برخوردار هستند به طوری که بعضی از این درب‎‌های نوع چوبی، از جنس پی وی سی و بعضی دیگر ام دی اف هستند.

انواع درب‎‌های ضد سرقت

به طور کلی درب‎‌های ضد سرقت را به دسته‌‎های مختلف و متفاوتی از لحاظ نوع کاربرد و نوع کشور سازنده و جنس محصولات می‌توان تقسیم نمود به گونه‎‌ای که بر اساس کاربرد، درب‌‎های ضد سرقت گروه صنعتی درکو به درب‎‌های بیمارستانی، درب‎‌های خزانه و انبار و...  و درب‎‌های موجود در بازار بر اساس نوع کشور سازنده به درب‌های متفاوتی چون درب‌‎های ترک، ایرانی، چینی و بر اساس جنس این محصولات به درب‎‌های ضد سرقت چوبی، فلزی، کامپوزیت تقسیم می‌شوند. بنابراین این متقاضیان هستند که بر اساس نیاز خود و نوع ساختمان یا محیط مدنظر خود می‎‌بایست از میان این دسته بندی‎‌های موجود به انتخاب مناسب‌‎ترین گزینه بپردازند.

نکاتی در خصوص درب‌‎های ضد حریق

اساساً در هر جایی که ممکن است آتش سوزی رخ دهد، توصیه می شود از درب ضد حریق استفاده کنید. به عنوان مثال، درهای منتهی به آشپزخانه، سالنی با شومینه و تلویزیون و یا هر اتاقی با تجهیزات الکتریکی یا وسایل قابل اشتعال. نکته‌‎ای که در خرید و انتخاب درب‌‎های ضد حریق از گروه صنعتی درکو و فروش ویژه‎‌ی تابستانه‎‌ی آن می‎‌بایست توجه شود این است که با توجه به تفاوت متریال به کار رفته در ساخت این درب‌‎ها و نوع نصب و قفل‎‌ها و سیستم به کار رفته در آن‌‎ها نباید انتظار داشت که میزان مقاومت این درب‌‎ها در برابر عوامل مختلف از جمله آتش یکی باشد؛ چرا که مسلماً جنس‎‌های متفاوتی چون چوب یا فلز از مقاومت متفاوتی در برابر حرارت برخوردار هستند.

درب ضد سرقت

خرید اینترنتی درب‎‌های ضد سرقت

در فروش تابستانه درب‎‌های ضد سرقت درکو خوشبختانه امکان خرید اینترنتی  این درب‎‌ها وجود داشته و کلیه‌‎ی افراد متقاضی به راحتی با مراجعه به سایت گروه صنعتی درکو و انتخاب محصول مورد نظر خود می‌توانند به خرید اینترنتی این درب‌‎ها اقدام نمایند. گروه صنعتی درکو تولیدکننده انواع درب‎‌های ضد سرقت و ضد حریق، سال‌‎ها است که در زمینه‌‎ی تولید، توزیع و نصب درب‎‌های مختلف و متفاوت لوکس ساختمانی فعالیت می‌‎نماید. این گروه جهت ارائه‌‎ی خدمات بیشتر و بهتر به مشتریان، کلیه‎‌ی محصولات و خدمات خود را در وبسایت درکو به معرفی گذاشته است و علاقمندان و متقاضیان استفاده از فروش ویژه‎‌ی تابستانه‎‌ی گروه صنعتی درکو می‌توانند به این وبسایت مراجعه نمایند. این فروش فوق العاده در ضد سرقت تا ۳۱/ ۰۶/ ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت در این مرحله از فروش درب ضد سرقت تمامی محصولات درب ضد سرقت ترک از ۵ الی ۳۰ درصد تخفیف واقعی در قیمت درب ضدسرقت برخوردار هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می‌توانید به آدرس اینترنتی doorcoo.ir مراجعه نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه