English

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ‌مطرح کرد:

یادواره شهدای رسانه، گامی در جهت فرهنگ سازی اخلاقیات و رفتار شهدا در جامعه

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: برگزاری یادواره‌ای مانند شهدای رسانه استان می‌تواند در فرهنگ‌سازی و توسعه اخلاقیات، رفتار و سبک زندگی شهدا برای گسترش این ارزش ها در نسل‌های مختلف جامعه به ویژه اهالی رسانه که خواص اثرگذار جامعه هستند در راستای حرکت به سوی جامعه آرمانی بسیار موثر باشد.

یادواره شهدای رسانه، گامی در جهت فرهنگ سازی اخلاقیات و رفتار شهدا در جامعه

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مصطفی زارع زاده سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ادامه داد: شهدا مظهر شجاعت، تواضع، از خودگذشتگی و ایثار هستند و در تاریخ کمتر نمونه ای از این صفات نیک می بینیم که گرامیداشت یاد و خاطره شهدا می تواند در راستای تبیین این ویژگی ها موثر باشد. 

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد افزود: برگزاری دومین یادواره شهدای رسانه استان یزد نیز می تواند ما را در این مسیر یاری کند و به نوعی در جهت شناخت بیشتر ابعاد شخصیتی شهدا و معرفی آنها به جامعه موثر باشد. 

زارع زاده گفت: در این فضای جنگ نرم، شهدا به عنوان نماد و الگوی عملی منویات امامین انقلاب حائز اهمیت هستند، از این رو برای تقویت خودباوری ملی و صدور آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگزاری چنین یادواره هایی لازم است. 

وی ادامه داد: شهدا بزرگ مردانی بودند که در مقابل دشمن و نفوذ آنها در تمام ابعاد ایستادگی کردند و یکی از پیام های مهم شهدا جلوگیری از نفوذ جریانات دشمنان انقلاب در عرصه های مختلف کشور است. 

زارع زاده خاطرنشان کرد: جانفشانی و مجاهدت برای حفظ دین و رضای خدا موجب ماندگاری انسان خواهد شد و شهدای عزیز چون با اخلاص و ایمان به خدا مجاهدت کردند خدای متعال بهترین نوع مرگ که همان شهادت است را نصیب آنها کرد و شهیدان با برخورداری از مقام شهادت، ماندگار شدند. 

لازم به ذکر است، یادواره شهدای رسانه استان در 31 مردادماه در محل امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد و به همت بسیج رسانه استان برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر