English

پارک علم و فناوری یزد نیازهای فناورانه یک شرکت صنعتی را بررسی کرد

در راستای طرح توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری استان یزد و با مشارکت دفتر فن بازار منطقه‌ای یزد، نشست شناسایی نیازهای فناورانه شرکت صنعتی با حضور جمعی از مدیران این سازمان و معاونین و مسئولان پارک در پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

پارک علم و فناوری یزد نیازهای فناورانه یک شرکت صنعتی را بررسی کرد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در ابتدای این نشست، نصیری زاده، معاون خدمات فناوری پارک علم و فناوری یزد، ضمن تقدیر از این شرکت به عنوان یک شرکت پیشرو در استفاده از فناوری های نوین در حوزه نساجی، به این مبحث اشاره کرد: موضوع مثلث دانشگاه، پارک و صنعت و همچنین ظرفیت هایی که میان این سه نهاد وجود دارد، برای رفع نیازها و چالش های حوزه صنعت به ویژه در شرکت سیرنگ و مجموعه زیست بوم پرفایده خواهد بود.

در ادامه این نشست، میلاد نصیریانی، قائم مقام مدیرعامل شرکت سیرنگ یزد، گفت: این شرکت به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه نساجی و پلیمر است که در حال حاضر حدود 12 نیاز فناورانه خود را شناسایی کرده است و این نیاز ها را به پارک علم و فناوری یزد اعلام کرده است.

نصیریانی با اشاره به فعالیت های واحد R&D(تحقیق و توسعه) این شرکت صنعتی گفت: نیازهای فناورانه شرکت در این واحد شناسایی و RFP ها تهیه شده است.

وی افزود: قرار براین است که RFP ها به شرکت های پارک،دانشگاه و افرادی که صاحب ایده و طرح هستند، ارائه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر