English

استقرار دفتر تحقیق و توسعه‌ شرکت چادرملو در پارک علم و فناوری یزد

رییس پارک علم و فناوری یزد با اشاره به استقرار دفتر تحقیق و توسعه شرکت چادرملو در پارک علم و فناوری یزد ابراز امیدواری کرد که این اقدام باعث ایجاد ارتباط دوجانبه‌ای بین پارک و شرکت چادرملو شود و بتوان از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین پتانسیل‌های مجتمع صنعتی معدنی چادرملو در راستای حمایت از شرکت‌ها استفاده کرد.

استقرار دفتر تحقیق و توسعه‌ شرکت چادرملو در پارک علم و فناوری یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، حبیب‌الله میرغفوری رییس پارک علم و فناوری یزد درباره تفاهم‌نامه همکاری مابین پارک علم و فناوری یزد و شرکت صنعتی و معدنی چادرملو با اشاره به شعار امسال گفت: با ابلاغ قانون جهش تولید دانش‌بنیان، در سطح کشور و استان تلاش‌های خوبی در راستای توسعه مباحث دانش بنیانی صورت گرفته است.

میرغفوری افزود: در این راستا در استان یزد با تشکیل ستاد نوفاد (ستاد نوآوری، فناوری و دانش‌بنیان) و برگزاری جلسات مختلف سعی شده است جهش خوبی در حوزه دانش‌بنیان ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از مصوبات این ستاد ارتباط با صنایع بزرگ و پای کار آوردن توانمندی‌های شرکت‌ها در راستای حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان استان و همچنین کمک زیست بوم دانش‌بنیان استان به صنایع بزرگ در راستای توسعه بود.

وی با اشاره به استقرار دفتر R&D شرکت چادرملو در پارک علم و فناوری یزد ابراز امیدواری کرد که این اقدام باعث ایجاد ارتباط دوجانبه‌ای بین پارک و شرکت چادرملو شود و بتوان از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین پتانسیل‌های مجتمع صنعتی معدنی چادرملو در راستای حمایت از شرکت‌ها استفاده کرد.

میرغفوری اختصاص سهم اعتبار مالیاتی به حوزه دانش‌بنیان را یک فرصت استثنایی دانست و افزود: با شکل‌گیری صندوق سرمایه‌گذاری خطر‌پذیر شرکتی (cvc) در مجتمع چادرملو به عنوان بزرگترین مجتمع صنعتی و معدنی استان و کشور، ما آمادگی داریم فرصتی فراهم کنیم که این صندوق فرصت‌ها را در شرکت‌های دانش‌بنیان، شناسایی و سرمایه‌گذاری انجام دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه