English

استقرار ۴۰ شرکت فناور جدید در پارک علم و فناوری یزد

رئیس پارک علم و فناوری یزد در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان و بازدید از برخی شرکت های فناور گفت: امروز ساختمان شهید احمدی روشن افتتاح شد و ۴۰ شرکت فناور جدید در پارک علم و فناوری یزد مستقر می شوند.

استقرار ۴۰ شرکت فناور جدید در پارک علم و فناوری یزد

سید حبیب‌الله میرغفوری رییس پارک علم و فناوری استان یزد در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان و استاندار یزد از برخی شرکت های فناور  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج یزد، گفت: امروز به مناسبت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ساختمان شهید احمدی روشن واقع در پارک علم و فناوری استان یزد با ۳۵۰۰ متر فضای فیزیکی با حضور سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مهران فاطمی استاندار یزد و چند نفر از مسئولان استان افتتاح شد.

میر غفوری افزود: ۴۰ شرکت فناور که بیشتر در حوزه " آی تی " فعالیت دارند در این ساختمان مستقر خواهند شد.

وی امکانات جانبی این ساختمان را شامل ۲ سالن همایش با گنجایش ۱۱۰ نفر و ۲۲۰ نفر اعلام و بیان کرد: تمام امکانات در اختیار شرکت های فناور و دانش بنیان قرار خواهد گرفت.

رییس پارک علم و فناوری یزد هزینه احداث این ساختمان را ۳۱ میلیارد تومان عنوان کرد.

وی در خصوص کمبود فضای فیزیکی برای استقرار شرکت های دانش بنیان و فناور در پارک علم و فناوری یزد، گفت: هم اکنون ۱۰۰ شرکت در صف پذیرش پارک علم و فناوری استان هستند که با افتتاح ساختمان شهید احمدی روشن ۵۰ درصد این فضا تامین شد ضمن اینکه در دستور کار داریم باید در طرح جامع پارک علم و فناوری یزد ساختمان های جدید به این منظور احداث شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه