English

آغاز مسابقات فوتسال کارگران استان یزد در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

هشتمین دوره مسابقات فوتسال کارگران استان یزد همزمان با دهه مبارک فجر و در آستانه فرارسیدن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز شد.

آغاز مسابقات فوتسال کارگران استان یزد در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد، این دوره از مسابقات با حضور 12 تیم از شهرستانهای یزد، بافق، اردکان و مهریز صبح روز جمعه 21 بهمن ماه در مجموعه ورزشی کارگران غدیر آغاز شد.

بر این اساس در بازی افتتاحیه تیم سنگ آهن مرکزی بافق و شیشه مظروف به مصاف هم رفتند که در پایان مصاف سنگ و شیشه به سود تیم بافقی پایان یافت. در این مسابقات 6 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که سهم سنگ آهن 5 گل بود.

در بازی دوم تیم تازه وارد کاغذ کسری برابر تیم با تجربه یزدباف عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت ولی در پایان دو تیم در عدد یک به تساوی رضایت دادند.

تیم های مارینا پلاستیک و سیمرغ که برای اولین بار حضور در مسابقات فوتسال کارگران استان را تجربه می کنند روبروی هم صف آرایی کردند و از همان ابتدا احتیاط از جانب هر دو تیم در دستور کار قرار گرفت؛ در این بازی که روز دروازه بان ها بود توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا دو تیم به یک امتیاز دست پیدا کنند.

در ادامه دیدار چهارم میان دو تیم معدن چادرملو و صنعت چادرملو برگزار شد که تیم معدن چادرملو با پیروزی 5 بر صفر مقابل رقیب خود، ضمن شروع طوفانی در مسابقات برای دیگر تیم ها نیز خط و نشان کشید.

در دیدار پایانی روز نخست این رقابتها کاشی پرسپولیس و شهدای سلک باف رو در روی یکدیگر قرار گرفتند و در یک بازی جذاب تیم کاشی پرسپولیس موفق شد با نتیجه 4 بر یک این بازی را به سود خود به پایان برساند.

دیدار دو تیم آرمان سلولز و فولاد یزد نیز به زمان دیگری موکول شد.

به این ترتیب هفته اول مسابقات فوتسال کارگران استان یزد به پایان رسید و تیمها خود را برای دیدارها بعدی آماده می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه