English

اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی به همت پارک علم و فناوری یزد

چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با حضور نوری، وزیر آموزش و پرورش، فاطمی، استاندار یزد، باقری مقدم، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، میرغفوری، رئیس پارک علم و فناوری یزد به کار خود پایان داد‌.

اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش آموزی به همت پارک علم و فناوری یزد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، آئین اختتامیه چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی با حضور نوری، وزیر آموزش و پرورش، فاطمی، استاندار یزد، باقری مقدم، قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، میرغفوری، رئیس پارک علم و فناوری یزد و  دیگر مدیران و مسئولان و جمعی از دانش آموزان سراسر کشور به همت پارک علم و فناوری یزد برگزار شد.

در ادامه این مسابقات کشوری، میرغفوری، رئیس پارک علم و فناوری یزد، نیز ضمن قدردانی از نهادهای مختلف استان از جمله استانداری، اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی در سطح ملی و استانی، برای همکاری در برگزاری این دوره از مسابقات، گفت: خوشبختانه با همکاری نهادهای مختلف توانستیم مسابقات را با کیفیت و کمیت مناسب برگزار کنیم.

وی افزود: از ابتدای امسال برگزاری این مسابقات را در دستور کار پارک علم و فناوری قرار دادیم و مجوز رسمی  برگزاری این برنامه با امضای تفاهم نامه ای میان پارک علم و فناوری یزد، آموزش و پرورش و صندوق نوآوری و شکوفایی در آبان ماه سال جاری،  اخذ شد.

در ادامه سخنرانی، رییس پارک علم و فناوری یزد در این برنامه از دکتر باقری مقدم قول گرفتند تا برندگان این مسابقات تحت پوشش حمایت های بنیاد ملی نخبگان قرار بگیرند و ایشان قول مساعد دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی