English

رییس دانشگاه یزد:

تلاش جامعه علمی یزد برای رفع مسائل و نیاز صنایع استان

رییس دانشگاه یزد گفت: ما به عنوان جامعه علمی بر خود لازم می‌دانیم که در جهت رفع مسائل و نیاز صنایع استان یزد قدم برداریم.

تلاش جامعه علمی یزد برای رفع مسائل و نیاز صنایع استان

به گزارش خبرگزاری موج یزد، عباس کلانتری رییس دانشگاه یزد درباره قرارداد شرکت چادرملو با دانشگاه یزد و پارک علم و فناوری با اشاره به اینکه ظرفیت‌های خوبی در حوزه دانشگاهی و دانش‌بنیان استان وجود دارد،  گفت: ما به عنوان جامعه علمی بر خود لازم می‌دانیم که در جهت رفع مسائل و نیاز صنایع استان قدم برداریم.

کلانتری ابراز امیدواری کرد: که با  امضای این تفاهم‌نامه ارتباط بین صنعت و دانشگاه از حالت شعاری خارج شده و به صورت واقعی نمود پیدا می کند.

وی همچنین به طرح‌های در دست اجرای دانشگاه یزد اشاره کرد و افزود: در اجرایی شدن این طرح‌ها در حوزه دانش‌بنیان و دانشگاه، اگر صنایع که بال مهم این امر هستند، همکاری لازم را نداشته باشند با شکست مواجه خواهیم شد.

امیرعلی طاهر زاده مدیرعامل شرکت چادرملو امضای تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری یزد و دانشگاه یزد را در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و قانون جهش تولید دانش‌بنیان بسیار ارزشمند دانست و افزود: تلاش ما این است از تجارب بخش علمی داخلی حداکثر استفاده را داشته باشیم به گونه‌ای که بتوانیم توسعه زیست‌بوم کسب و کار نوآورانه را در استان فراهم کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر