English

رییس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش های شورای اسلامی شهر یزد خبر داد:

راه اندازی نرم‌افزار " یزد من" تا سال آینده در شهر یزد

به مناسبت هفته پژوهش نشست تخصصی مجازی با موضوع پنجره واحد خدمات شهری با حضور مجید تجملیان رییس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روش های شورای اسلامی شهر یزد، مجید بیکی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد و مهدی فلاح رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد برگزار شد.

راه اندازی نرم‌افزار " یزد من" تا سال آینده در شهر یزد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج یزد، نشست تخصصی مجازی پنجره واحد خدمات شهری با حضور مجید تجملیان رئیس کمیسیون شهر هوشمند و بهبود روشها شورای اسلامی شهر یزد، مجید بیکی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و مهدی فلاح رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.

در این نشست در خصوص موضوع پنجره واحد خدمات شهری اقدامات انجام شده و برنامه های آتی شهرداری یزد مطالبی ارائه شد و در پایان به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

تجملیان عضو شورای اسلامی شهر یزد و مدیر کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی شهر یزد،  در این پنل تخصصی از راه اندازی نرم افزار موبایلی" یزد من" تا سال آینده خبر داد و گفت "یزد من" دریچه ای از شهر هوشمند خواهد بود که سال آینده رونمایی می‌شود.

 وی افزود: این اپلیکیشن مدل تلفیقی خدمات بر روی موبایل است که از استاندارد ASM استفاده می‌کند که دارای سرعت مناسبی در باز شدن این برنامه بر روی موبایل است.

گفتنی است: در این پنل تخصصی که به مناسبت هفته پژوهش و همزمان با برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار یزد برگزار شد، به چارچوب های شهر هوشمند اشاره شد که از نکات مهم و مورد تاکید آن می توان به فناوری و فراگیر بودن، زیرساخت اتصال، خلاقیت، یادگیری، دانش، انرژی و مدیریت داده اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر