English

حضور پررنگ شرکت‌های حوزه فناوری های نرم در نمایشگاه هفته پژوهش سال جاری

مجری طرح برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش در استان یزد، از طراحی بخش جامعه و خانواده برای اولین بار در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار استان یزد در سال جاری خبر داد.

حضور پررنگ شرکت‌های حوزه فناوری های نرم در نمایشگاه هفته پژوهش سال جاری

به گزارش خبرگزاری موج یزد، علومی مجری طرح برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان یزد افزود: امیدواریم این مسئله موجب جذب مخاطبین بیشتری برای نمایشگاه شده و در سالهای آتی نیز ادامه داشته باشد.

 علومی با اشاره به برگزاری سه جلسه شورای هماهنگی برنامه های هفته پژوهش در محل استانداری یزد و شش جلسه با دستگاههای اجرایی خارج از پارک علم و فناوری یزد، گفت: سعی کرده ایم برای طراحی و اجرای برنامه های هفته پژوهش امسال، تشریک مساعی داشته و علاوه بر اخذ نظرات دستگاه‌های مختلف،همکاری های مشترکی نیز با آنها داشته باشیم.

 وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری رویدادهای مشترک با شهرداری یزد و شرکت شهرک‌های صنعتی، گفت: برنامه‌ریزی برای رویداد ارائه نیازهای فناوری صنعت پلیمر با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی و رویداد چالش معکوس با همکاری شهرداری یزد انجام شده است.

 علومی یکی از نکات جالب این نمایشگاه را حضور پررنگ شرکت های حوزه علوم انسانی و هنر نسبت به سال قبل دانست و گفت : برای کودکان نیز برنامه‌هایی در این نمایشگاه تدارک دیده شده است .

وی با اشاره به برنامه های جانبی نمایشگاه هفته پژوهش امسال، گفت: برگزاری ۳ تور فناوری با بخش صنعت، یک رویداد استارتاپ دمو، ۴ پنل تخصصی در حوزه‌های اولویت دار جامعه و صنعت از جمله این برنامه ها است.

علومی با بیان اینکه در حال مذاکره برای برگزاری ۱۸ نشست بی تو بی میان شرکت های فناور و دانش بنیان با صنعتگران و دستگاههای اجرایی هستیم، گفت: همچنین قرار است نمایندگان فن بازار استان‌های فارس، کرمان، بوشهر و هرمزگان با حضور در نمایشگاه امسال نیازهای فناورانه خوشه صنعت خود را برای فناوران و نوآوران ارائه کنند.

 وی در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان یزد از تاریخ شانزدهم تا نوزدهم آذر ماه سال جاری توسط پارک علم و فناوری یزد، گفت: این نمایشگاه قرار است در محل نمایشگاه های بین المللی منطقه یزد برگزار شود.

 علومی ابراز امیدواری کرد: علاوه بر شرکت های فناور و دانش بنیان و بخش صنعت که مخاطبین خاص نمایشگاه هستند، مردم و خانواده ها نیز از نمایشگاه امسال استقبال نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی