English

نوآوران برتر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد تجلیل شدند

نوآوران برتر و برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه «یزد، شهر نوآوری» در پارک علم و فناوری یزد تقدیر شدند.

 نوآوران برتر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در نشستی با حضور مسئولین پارک علم و فناوری یزد، از نوآوران برتر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری یزد تجلیل شد.
به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در این مراسم که روز دوشنبه چهارم آبان‌ماه 1400 با حضور منتخبین در مرکز فناوری اقبال برگزار شد، اسامی نوآوران برتر در دو سطح اعلام و علاوه بر گواهی خاتمه طرح و نوآور برتر، با اهدای جوایز از آن‌ها تجلیل شد.
همچنین برگزیدگان جشنواره فیلم کوتاه «یزد، شهر نوآوری» در دو بخش انیمیشن و فیلم کوتاه جوایز خود را دریافت نمودند.
لطفی، رئیس پارک علم و فناوری یزد ضمن ابراز خرسندی از تشکیل چنین جمعی، از برگزیدگان خواست تا پیگیر تجاری‌ سازی طرحهای خود باشند و از حمایت‌های مادی و معنوی پارک برخوردار شوند.
شکوهی، معاون فناوری و نوآوری پارک، ضمن ارائه تصویری روشن از ادامه راه فناوری و نوآوری، از جوانان خواست در راه ایجاد کسب و کار خود بر پایه فناوری و نوآوری کوشا و امیدوار باشند.
در ادامه درخشان، مدیر عامل شرکت پارسان الکترونیک از کارگزاران مرکز نوآوری پارک، گزارش عملکرد مرکز نوآوری را ارائه کرد وگفت: در سالهای 98 و 99 به ترتیب 38 و 13 طرح به مرکز ارائه و از ۳۲ طرح دفاع شده است.
وی با اشاره به فعالیت‌های ترویجی مرکز در این سالها، گفت: برگزاری دوره‌ های آموزشی، حمایت از 6 تیم برای مسابقات آی‌پی‌دی دانشگاه یزد، رویداد ایده تا کارآفرینی دانش‌ آموزان جوادالائمه، وبینار آشنایی با برنامه‌ های حمایتی مرکز نوآوری، یازدهمین و دوازدهمین دوره مسابقات ابتکارات و نوآوری دانش‌ آموزی، دوره آموزش هوا و فضا و شبیه‌ ساز پرواز، برگزاری دوره‌ های اتوماسیون صنعتی و پایتون، همکاری در بهسازی، رنگ آمیزی و تجهیز مرکز نوآوری و همکاری در ایجاد انبار قطعات مازاد طرحها، از جمله این فعالیت‌ها بوده است.
میرجلیلی، مدیرعامل شتاب‌دهنده سرآیند افکار نو بعنوان یکی دیگر از کارگزاران مرکز نوآوری پارک ، با اشاره به آغاز کار مرکز نوآوری زیست فناوری در سال 93، گفت: این مرکز در حوزه های سلامت، دارو، محیط زیست، بیوتکنولوژی، آب، خاک و ….فعالیت می کند.
وی با اشاره به ورود 150 طرح در ۶سال اخیر، گفت: از این تعداد 80 طرح پذیرش شده و 21 طرح خاتمه یافته است.
میرجلیلی افزود: در طول دو سال فعالیت این شتابدهنده 50 طرح وارد شده و از این تعداد 20 طرح به مرحله پیش شتاب‌دهی، 7 طرح به مرحله شتاب دهی و یک طرح هم به مرحله پساشتاب‌دهی رسیده اند.
هاشمی زاده، مدیرعامل شرکت فرافر و مجری جشنواره فیلم کوتاه «یزد، شهر نوآوری» نیز ضمن ارائه فرایند برگزاری جشنواره، ابراز امیدواری کرد: در دوره های بعدی، جشنواره با شور و حال و کیفیت بالاتری برگزار شود.
گفتنی است، از 13 طرح منتخب سالهای98 و 99، سه طرح به مرحله تجاری‌ سازی رسیده و دو طرح در مرکز رشد و یک طرح در شتاب‌دهنده سرآیند افکار نو مستقر هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه