English

تاکید رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای شهر یزد در دیدار با رییس پارک علم و فناوری:

تصمیم گیری ها باید کاربردی، خدمت محور و با ارزیابی هزینه و فایده باشد

اجرای طرح های پارک فناوری یزد در نشست با رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی یزد و رئیس پارک فناوری پیگیری شد.

تصمیم گیری ها باید کاربردی، خدمت محور و با ارزیابی هزینه و فایده باشد

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید تجملیان رئیس کمیسیون شهر هوشمند شورای اسلامی یزد در دیدار با لطفی رییس پارک علم و فناوری یزد با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری با کلیه طرح های پارک علم و فناوری یزد مانند پهنه فناوری اقبال، پروژه یزد شهر نوآوری و ...موافق است، اظهار کرد: علت مسکوت ماندن این طرح ها بیشتر مربوط به تغییر مدیریت ها در استان است.

وی عنوان کرد: شورای ششم اسلامی شهر یزد همه برنامه های شورای قبلی را نقد نکرده و از زحمات آنها در طول فعالیت خود قدردانی می‌کند اما در همه راهبردها، طرح ها و تصمیم گیری هایی که در دوره جدید شورای اسلامی شهر یزد صورت می‌گیرد سه عنصر کاربردی بودن، خدمت محوری و ارزیابی هزینه و فایده در نظر گرفته می شود.

تجملیان تصریح کرد: در مورد طرح پهنه فناوری اقبال ابهاماتی برای اعضای شورا وجود دارد و در پروژه یزد، شهر نوآوری نیز نیاز به اطلاعات دقیق تر داریم.

وی با بیان اینکه از مرکز خلاقیت های شهرداری خواسته شده چرخه نوآوری شهری را فعال نموده و از طریق ارتباط با سایر دستگاه ها، مشکلات آن ها را احصا کند، گفت: یک اتاق فکر با حضور مدیران ارشد و صاحب فکر شهرداری تشکیل می شود تا در طول ماه جلساتی برای پیگیری این پروژه ها انجام دهند.

* تبدیل ایده به کسب و کار و استارت آپ

محمدمهدی لطفی رییس پارک علم و فناوری یزد نیز، اجرای طرح های پارک به ویژه پهنه فناوری اقبال و پروژه‌های یزد شهر نوآوری را به عنوان محور همکاری های مشترک مورد تاکید قرار داد و با اشاره به ظرفیت های بالای فناوری و نوآوری در سازمان های زیرمجموعه شهرداری، گفت: پارک علم و فناوری می تواند ضمن توافق با شهرداری رویدادهایی با هدف شناسایی مشکلات و نیازهای سازمان های تابع شهرداری برگزار نموده و ایده های مرتبط با این نیازها را در قالب دوره های کارآفرینی به شرکت ها و استارت آپ های کارآمد تبدیل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه