English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد:

فعالیت های داوطلبانه پرستاران نقطه قوت جمعیت هلال احمر است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد فعالیت های داوطلبانه پرستاران را نقطه قوت جمعیت هلال احمر و نشان از روح بزرگ این فرشتگان سپیدپوش دانست.

فعالیت های داوطلبانه پرستاران نقطه قوت جمعیت هلال احمر است

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ متن پیام تبریک محسن حرازی زاده یزدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد به این شرح است:

ولادت حضرت زینب(س)؛ بزرگ‌پرستار واقعه کربلا، بهانه‌ای است تا باری دیگر به یکی از شریف‌ترین و انسانی‌ترین مسئولیت‌های حرفه‌ای ( سفیدپوشان سبز قامت، پرستاران ) بویژه در این ایام شیوع بیماری کرونا بیش از پیش توجه کرده و قدردان زحمات آنان باشیم.

سالی که گذشت یکی از سخت ترین ایام برای پرستاران بود.کاردر شرایط ناشی از همه گیری کرونا کارزاری سخت بوده و هست که علاوه برخستگی مفرط، سلامت پرستاران را به خطر انداخته و منجر به شهادت شماری از مدافعان سلامت کشورشده است.  اما سفیران امید همانند دوران دفاع مقدس این بارهم ازاین آزمون سربلند بیرون آمده وبا ایثاری کم نظیر موجب مباهات هموطنان شدند.

تجربه فعالیت‌های داوطلبانه پرستارانی که در کنار جمعیت هلال‌احمر به یاری نیازمندان شتافته‌اند نشان از روح بزرگ این فرشتگان سفیدپوشان سبز قامت دارد. تجربه‌ای که سال‌هاست در قاموس فرهنگ داوطلبی ادامه دارد و به یکی از نقاط قوت جمعیت هلال‌احمر برای ایفای نقشی برجسته در حوزه سلامت بدل شده است.

اهمیت تلاش های این پرستاران داوطلب به ویژه در اجرای کاروان های سلامت هنگامی هویدا می شود که این بندگان مهربان خدای کریم، بی هیچ چشمداشت، ارتقاء سطح سلامت و بهداشت انسان های محروم و رنجدیده حتی در مناطق صعب العبور را به عنوان آرمانی حرفه ای، پیشه خود ساخته و با استفاده از توانمندی های علمی خویش و بهره مندی از سیره های اخلاقی، انسانی و دینی، در عرصه سلامت جامعه، نقش آفرینی می کنند.

اینجانب ، میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاران عزیز، خاصه؛ پرستاران کادر و داوطلب جمعیت هلال احمر استان تبریک می‌گویم و از خداوند بزرگ اجر دنیا و آخرت را برای مجاهدت‌های خالصانه و خاضعانه آنان مسألت می نمایم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر