English

بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستای احمد آباد با حضور معاون اول رییس جمهور

مرکز خدمات جامع سلامت روستای احمد آباد با همکاری و نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ساخته و با حضور جهانگیری معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.

بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستای احمد آباد با حضور معاون اول رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مرکز خدمات جامع سلامت حاج ابوالقاسم زارع در روستای احمد آباد مشیر روز شنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور به بهره برداری رسید.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، جهانگیری در حاشیه این مراسم از بخش های مختلف مرکز خدمات جامع سلامت حاج ابوالقاسم زارع بازدید کرد و در جریان روند ساخت این این مرکز بهداشتی قرار گرفت.

این مرکز بهداشتی با همکاری و نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در زیر بنای ۸۶۳ متر مربعی و با اعتبار ۴۵ میلیارد ریالی و با همت یکی از خیرین کشور راه اندازی شده است.

همچنین جهانگیری در حاشیه این مراسم از نمایشگاه تولیدات واحد‌های تولیدی و توانمندی های روستاییان استان یزد بازدید کرد.

فعالیت این واحد‌های تولیدی با پیگیری ها و تلاش های معاونت توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری، کمک های مالی و ارایه وام های با نرخ سود کم صندوق کارآفرینی امید و حمایت های کمیته امداد خمینی در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک و اشتغالزایی روستاییان در دولت تدبیر و امید فعالیت تولیدی خود را آغاز شده و توسعه یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی