English

حمید لطف اللهیان خبرداد:

توسعه فضای سبز در شورابیل

شهردار اردبیل گفت: در کنار توسعه فضای سبز 10 کیلومتر رینگ شورابیل برای ارتقای تندرستی و سلامتی شهروندان تکمیل و راه‌اندازی خواهد شد.

 توسعه فضای سبز در  شورابیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل از  راه‌اندازی جاده تندرستی شورابیل و همچنین تدارک برنامه‌های بهداشتی و درمانی و توسعه برنامه‌های آموزش شهروندی اعلام کرد و گفت: در کنار توسعه فضای سبز 10 کیلومتر رینگ شورابیل برای ارتقای تندرستی و سلامتی شهروندان تکمیل و راه‌اندازی خواهد شد.

شهردار اردبیل تصریح کرد: در همه فرهنگسراهای شهر اردبیل برنامه‌های آموزش محور شهروندان در حال انجام است که چهار فرهنگسرا به مجموع فرهنگسراهای استان افزوده شده و یا در مرحله تکمیل و افتتاح است.

لطف اللهیان  گفت: شهرداری فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و سلامت محور را مقدم بر فعالیت‌های عمرانی می‌داند و در یک اقدام جدید و نوآور سعی کرده تا در پارک غنی‌زاده گلمغان و در یک فضای آرام مرکز جامع سلامت را با تدارک زیرساخت‌های مناسب راه‌اندازی کند.

وی بیان کرد: این پارک دو هکتاری با احداث ساختمانی که قرار بود به عنوان سرای محله تجهیز و راه‌اندازی شود، برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به پرسنل شهرداری و همشهریان تدارک دیده شده است.

شهردار اردبیل  ادامه داد: مجموعه شهرداری اعم از آرامستان و آتش‌نشانی در ایام کرونا بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه کرده و این مرکز نیز خدمات درمانی، آزمایشگاهی، داروخانه، پزشکی و پیراپزشکی را در راستای افزایش برنامه‌های سلامت محور شهروندان اجرا می‌کند.

شهردار اردبیل افزود: ما چنین مجموعه‌هایی را مکمل فرهنگسراها در حوزه آموزش می‌دانیم و بر این باوریم با تامین زیرساخت‌ها و منابع مورد نیاز و از طریق خرید خدمات با مبنای تخصصی شهروندان از چنین فضایی استفاده خواهند کرد.

لطف‌اللهیان در مورد بهسازی معابر و کوچه‌ها در تمام مناطق شهرداری بیان کرد: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی مشغول تهیه و توزیع آسفالت هستند که در منطقه گلمغان نیز که در داخل محدوده شهری قرار دارد، سعی کردیم با احداث خیابان و پارک استاندارد کانال دفع آب‌های سطحی را اجرایی کرده و در اختیار اهالی قرار دهیم.

وی در پایان گفت: در این منطقه فرهنگسرای جیرال در حوزه انجام برنامه‌های فرهنگی فعالیت می‌کند و تصمیم گرفتیم در این پارک نیز ساختمان جامع سلامت را راه‌اندازی کنیم تا شهروندان این منطقه از خدمات آن استفاده کنند

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی