English

با حضور معاون اول رییس جمهور در کرمانشاه؛

بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی امام خمینی (ره) در اسلام‌آبادغرب افتتاح شد

در هفتمین روز از گرامیداشت دهه فجر بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آبادغرب با حضور معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.

بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی امام خمینی (ره) در اسلام‌آبادغرب افتتاح شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، طی سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور در کرمانشاه، بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان اسلام‌آبادغرب افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است که بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب که در زلزله ۲۱ آبان ۹۶ آسیب جدی دیده بود، پس از بازسازی توسط وزارت راه و شهرسازی و تجهیز توسط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای خدمت به مردم به چرخه درمان بازگشت.

بر پایه این گزارش، این بیمارستان با هشت بخش شامل ۲ بخش زنان، اطفال، مردان، ICU، CCU، POST CCU و رادیولوژی شامل سی تی اسکن، MRI و دیگر بخش ها است.

بیمارستان افتتاح شده در شهرستان اسلام آباد غرب در ۶ طبقه با ۱۲۶ تخت بستری، ۱۰ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا ساخته شده است که با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال مقاوم سازی و بازسازی و با اعتبار۴۷۰ میلیارد ریال نیز تجهیز شده و در دومین شهرستان بزرگ استان به مردم خدمت درمانی و تشخیصی ارایه می کند.

بازدید از پارک فناوری کرمانشاه، دیدار با نخبگان، هنرمندان، فعالان اقتصادی و نمایندگان تشکل‌های مدنی و حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‌های معاون اول رییس جمهوری در این سفر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه