English

گردهمایی اعضای بانوان جوانان خواهر هلال احمر شهرستان یزد در قالب طرح شوق رویش

برگزاری گردهمایی اعضای جوانان خواهر جمعیت هلال احمر شهرستان یزد به مناسبت دهه کرامت در قالب طرح شوق رویش در اردوگاه شهدای امدادگر هلال احمر برگزار شد.

گردهمایی اعضای بانوان جوانان خواهر هلال احمر شهرستان یزد در قالب طرح شوق رویش

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ وهاب نخلبند یزدی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اظهار داشت: گردهمایی با حضور ۲۰ نفر از اعضای جوانان خواهر این جمعیت در قالب طرح شوق رویش و در محل اردوگاه شهدای امدادگر هلال احمر استان واقع در علی آباد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد  با بیان اینکه کارگاه GPS و کارگاه های آموزشی و همچنین برنامه توان افزایی و کوهنوردی در قالب این گردهمایی انجام شد ، گفت : اعضای جوانان بازوان توانمند جمعیت هلال احمر می باشند که در مناسبت ها و برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی با حضور فعال و ارزشمند خود یاری رسان این جمعیت بوده و اجرای برنامه های تشویقی همچون برگزاری گردهمایی های آموزشی ، فرهنگی در قالب طرح شوق رویش به منظور پاسداشت بخشی از خدمات گرانقدر ایشان می‌باشد .

نخلبند با تاکید بر ضرورت توجه ویژه به اوقات فراغت جوانان در فصل تابستان اضافه کرد: استفاده بهینه از اوقات فراغت می تواند جوانانی را که امروزه در معرض خطر آسیب های جدی اجتماعی هستند، محافظت کرده و ضمن اعتماد سازی خانواده ها در سپردن جوانان به این نهاد مردمی ، باعث آرامش خاطر و امنیت روانی جوانان و خانواده های آنان باشد.

وی در خاتمه عنوان کرد: جوانان علاقه مند به فعالیت در حوزه های فرهنگی و اجتماعی و همچنین فراگیری آموزش های امدادی میتوانند باعضویت در جمعیت هلال احمر از مزایا و امکانات موجود استفاده نمایند .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه