English

مانور اطفاء حریق در میبد با حضور شهردار انجام شد

اجرای مانور اطفاء حریق در حضور مدیران شهری میبد و متخصصین و ارزیاب های سازمان آتش نشانی شهرداری یزد، به منظور سنجش توان مهارتی و عملیاتی نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری میبد انجام شد.

مانور اطفاء حریق در میبد با حضور شهردار انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، روز گذشته اجرای مانور اطفاء حریق در حضور مدیران شهری و متخصصین و ارزیاب های سازمان آتش نشانی شهرداری یزد، به منظور سنجش توان مهارتی و عملیاتی نیروهای سازمان آتش نشانی شهرداری میبد، وضعیت تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری این سازمان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

شهردار میبد وجود تجهیزات مناسب در افزایش ضریب ایمنی در زمان مواجه با حوادث را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: درکنار تجهیزات مدرن، آمادگی و توان آتش نشانان در واکنش به شرایط اضطرار و مقابله با حوادث امری حیاتی است.

بهارستانی هدف از سنجش توان مهارتی و عملیاتی سازمان آتش نشانی شهرداری میبد را آگاهی از مشکلات و رفع نواقص و کمبودها قبل از بروز حوادث عنوان کرد و افزود: کهن شهر میبد دارای شاخص هایی مانند بافت تاریخی، توسعه شهری و وجود شهرکهای صنعتی است که بر این اساس نیازمند توسعه ناوگان آتش نشانی با تجهیزات مدرن و متناسب با موقعیت فضاهای شهری بخصوص بافت تاریخی می‌باشد که در این راستا با حمایت مسئولین استانی و پیگیری های لازم در صدد ارتقای تجهیزات خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر