English

رسیدگی به معیشت کارگران شهرداری در اولویت شهرداری میبد است

شهردار شهر جهانی میبد عنوان کرد: رسیدگی به وضعیت معیشت کارگران خدوم شهرداری در اولویت برنامه های مجموعه مدیریت شهری است.

رسیدگی به معیشت کارگران شهرداری در اولویت شهرداری میبد است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید بهارستانی شهردار میبد در دیدار صمیمی با پرسنل خدمات شهری و فضای سبز این شهرداری  بر رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاهی پرسنل تاکید کرد.
به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، شب گذشته مجیدبهارستانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد با پرسنل خدمات شهری و فضای سبز شهرداری میبد دیدار و گفتگو کردند.

بهارستانی بر اهمیت نقش کارگران در اداره امور شهری تاکید کرد و افزود: سنگینی وظایف و مسئولیت‌های مدیریت شهری بر دوش کارگران خدوم شهرداری در حوزه خدمات شهری و فضای سبز است و در سایه زحمات این عزیزان است که آبادانی و پاکیزگی مهمان شهرها می‌شود.

خدمات شهری و فضای سبز در صف اول خدمت‌رسانی به شهروندان

شهردار میبد با بیان اینکه حوزه های خدمات شهری و فضای سبز در صف اول خدمت‌رسانی به شهروندان می باشد عنوان کرد: یکی از با اهمیت ترین حوزه های شهرداری حوزه خدمات شهری و فضای سبز شهری است رسیدگی به وضعیت معیشت کارکنان در اولویت برنامه های مجموعه مدیریت شهری است تا شاهد انگیزه بخشی به پرسنل و در نهایت ارتقاء خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان باشیم.

علیرضا آزادمنش عضو شورای اسلامی شهر میبد در این دیدار گفت: ما اینجا هستیم تا مشکلات شما عزیزان را بشنویم و با هماهنگی و برنامه ریزی در جهت خدمت‌رسانی به شهروندان و ساختن شهری زیبا گام برداریم و در راستای حل مشکلات تان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است: در این دیدار به مشکلاتی از قبیل افزایش ساعات اضافه کاری، نحوه پرداخت حق و حقوق پرسنل، ضرورت طرح طبقه بندی کارگران، افزایش ماشین آلات جمع آوری زباله، ضرورت فرهنگ سازی در راستای مشارکت شهروندان در خصوص زمان قرار دادن زباله درب منازل و ... اشاره شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر