English

بازدید محله ای شهردار میبد و اقدامات عمرانی سطح شهر

بازدید محله ای شهردار میبد و اقدامات عمرانی سطح شهر در مدیریت شهردار جدید میبد از سر گرفته شد.

بازدید محله ای شهردار میبد و اقدامات عمرانی سطح شهر

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مجید بهارستانی شهردار میبد و جمعی از اعضای شورای

اسلامی شهر میبد با حضور در مسجد خواجه خضر از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان

محله خواجه خضر واقع در شهدیه قرار گرفتند.

 

یزد..

با توجه به ضرورت رفع مشکلات شهروندان، مجید بهارستانی شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر میبد با حضور در مسجد خواجه خضر از نزدیک در جریان مشکلات شهروندان محله خواجه خضر واقع در شهدیه قرار گرفتند.

در این دیدار صمیمی ضمن بیان مشکلاتی همچون تامین روشنایی معابر، پیاده روسازی، ایجاد بوستان محله ای، آزادسازی ورودی کوچه مدرسه نمونه گل محمدی توسط شهروندان، بازدید میدانی توسط مدیران شهری نیز به عمل آمد.

مجید بهارستانی در این دیدار ضمن مطلع شدن از مشکلات موجود، در خصوص رفع مسائل و مشکلات موجود قول مساعد داد و افزود: یکی از اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد، تسریع در رفع مشکلات شهروندان می باشد.

 

یزد

عملیات لایروبی رودخانه عشرت آباد به طول16هزار و 170متر مربع باتوجه به شروع فصل بارندگی شروع شد.

مجید بهارستانی شهردار میبد در رابطه با این خبر گفت: عملیات لایروبی رودخانه عشرت آباد به منظور جلوگیری از بروز آب گرفتگی در خیابان‌ها و معابر شهری و حفظ محیط زیست مخصوصاً در فصل بارش‌ها ضرورت ویژه دارد.

وی در ادامه افزود: متأسفانه در لایروبی‌های در حال انجام، شاهد خروج زباله‌های شهری، ظروف یکبار مصرف و نخاله های ساختمانی از مسیر رودخانه هستیم که این امر نیازمند مشارکت بیش از پیش شهروندان را می طلبد، تا با اجتناب از ریختن زباله در کانال‌ها و انهار از وقوع آب‌گرفتگی به هنگام بارش‌ها جلوگیری شود.

یزد.

آغاز عملیات عمرانی کف فرش میدان بیت الزهرا و حاشیه آن

عملیات عمرانی کف فرش میدان بیت الزهرا، مثلثی های حاشیه آن و پیاده روسازی دو معبر شمال غرب و جنوب شرق منتهی به میدان در دستور کار قرار گرفت.

به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، عملیات عمرانی کف فرش میدان بیت الزهرا، مثلثی های حاشیه آن و پیاده روسازی دو معبر شمال غرب و جنوب شرق منتهی به میدان در دستور کار قرار گرفت.

شهردار میبد اهداف اجرای این پروژه را افزایش ایمنی شهروندان هنگام عبور و مرور و کاستن حوادث احتمالی برشمرد و افزود: امروزه بدلیل افزایش جمعیت و معضلات ترافیکی ساخت پیاده روها و تشویق مردم به پیاده روی در توسعه پایدار شهرها و سلامت شهروندان نقش موثری دارد.

این پروژه به مساحت 777 متر مربع در محدوده محلات مهرجرد و بشنیغان در حال اجرا می باشد.

 

بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد از یک بوستان محله‌ای

مجید بهارستانی شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر میبد به همراه مسئولین آموزش و پرورش از بوستان محله ای بیداری اسلامی واقع در مهرجرد بازدید کردند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، مجید بهارستانی شهردار و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر میبد به همراه مسئولین آموزش و پرورش از بوستان محله ای بیداری اسلامی واقع در مهرجرد بازدید کردند.

بهارستانی در خصوص این بازدید گفت: با توجه به نزدیکی این بوستان به هنرستان دخترانه پروین اعتصامی، هنرآموزان با برخی مشکلات مواجه هستند که با توجه به اهمیت موضوع بازدید و بررسی میدان از این بوستان جهت رفع مشکلات موجود صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به درخواست مدیریت هنرستان دخترانه پروین اعتصامی مبنی بر محصور کردن این بوستان و تبدیل شدن آن به بوستان بانوان، این موضوع طی لایحه ای در صحن شورا بررسی و پس از تصویب اعضای شورای اسلامی شهر میبد، عملیات عمرانی جهت دیوارکشی و تجهیز آن برای استفاده بانوان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه