English

در آغاز هفته معلولان بازدید مجموعه مدیریت شهری میبد از مرکز اوتیسم رویای زیبا انجام شد

در آغاز هفته معلولان، شهردار میبد به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر میبد از مرکز اوتیسم رویای زیبا بازدید کردند.

در آغاز هفته معلولان بازدید مجموعه مدیریت شهری میبد از مرکز اوتیسم رویای زیبا انجام شد

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد، به مناسبت آغاز هفته معلولان مجید بهارستانی شهردار میبد به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر میبد از مرکز اوتیسم رویای زیبا بازدید کردند و در جریان فعالیت این مرکز برای توانمندسازی بیماران اوتیسمی قرار گرفتند.

شهردار میبد در جریان این دیدار با تقدیر از مربیان و مسئولین دلسوز این موسسه گفت: بدون تلاش و دلسوزهای شما مربیان فداکار، این کودکان سرنوشت مبهمی خواهند داشت و امیدوارم همه افراد جامعه بخصوص خیرین بتوانند حمایت بیشتری از این مراکز داشته باشند.

 بهارستانی با اشاره به لزوم حمایت از مرکز اوتیسم رویای زیبا به عنوان تنها مرکز اوتیسم که پذیرای بیماران اوتیسم شهرستان های میبد و اردکان می باشد افزود: این مرکز نیازمند حمایت ویژه مسئولین و خیرین در بحث تامین وسایل، امکانات و فضاهای آموزشی هستند و امیدواریم با تقویت و حمایت از این مراکز شاهد بهبود شرایط و افزایش کیفیت زندگی کودکان نیازمند باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر میبد با اعلام آمادگی شورا و شهرداری برای تسهیل فعالیت این مرکز خاطرنشان کرد: شورا و شهرداری آماده کمک و همکاری برای تسهیل مشکلات این مرکز می‌باشد و امیدواریم با حمایت خیرین و مسئولین و تجهیز این مرکز، محلی برای کمک به بیماران اوتیسم گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر