English

فرماندار بافق خبر داد:

بزرگترین مرکز فرهنگی، ورزشی، رفاهی و خدماتی استان یزد در بافق

فرماندار بافق با بیان اینکه پروژه بزرگترین مرکز فرهنگی، ورزشی، رفاهی و خدماتی استان یزد در بافق یکی از مجموعه های بزرگ استان یزد محسوب می شود، گفت: با دستگاه های مربوطه هماهنگی های لازم صورت گرفته تا در دهه فجر سال جاری کلنگ این مجموعه به زمین بخورد.

بزرگترین مرکز فرهنگی، ورزشی، رفاهی و خدماتی استان یزد در بافق

به گزارش خبرگزاری موج یزد، در نشستی که با حضور فرماندار بافق، معاونین فرماندار بافق، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و جمعی از مسئولان ادارات بافق برگزار شد، سید مهدی طلایی مقدم از ایجاد بزرگترین مرکز فرهنگی، ورزشی، رفاهی و خدماتی استان یزد در بافق خبر داد.

فرماندار بافق با بیان اینکه این پروژه یکی از مجموعه های بزرگ استان یزد محسوب می شود، گفت: با دستگاه های مربوطه هماهنگی های لازم صورت گرفته تا در دهه فجر سال جاری کلنگ این مجموعه به زمین بخورد.

سید مهدی طلایی مقدم افزود: این پروژه در حوالی کنار گذر و جاده باقرآباد جانمایی شده است و در موضوعات مختلف از جمله گردشگری، ورزشی، فرهنگی، اقامت گاهی وخدماتی فعالیت دارد.

به نقل از روابط عمومی شهرستان بافق، مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با اشاره به مسئولیت اجتماعی و اینکه سرمایه گذاری در این خصوص برای رفاه مردم شهرستان انجام می شود، گفت: به منظور ایجاد بستری برای اوقات فراغت شهروندان بافقی یک مجموعه ورزشی، فرهنگی، رفاهی و خدماتی در این شهرستان احداث می شود.

رضا فلاح با بیان اینکه با مساعدت فرمانداری واگذاری زمین صورت گرفته است، افزود: پیش بینی می شود این پروژه اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ریال سرمایه گذاری داشته باشد.

فلاح ادامه داد: برای امسال حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که با همکاری دستگاه های مربوطه این سرمایه گذاری انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر