English

ضرب العجل فرماندار بافق برای شهرداری/ لزوم تسریع رفع آبگرفتگی معابر بافق

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به ریاست فرماندار بافق برگزار شد.

ضرب العجل فرماندار بافق برای شهرداری/ لزوم تسریع رفع آبگرفتگی معابر بافق

به گزارش خبرگزاری موج یزد، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به ریاست فرماندار بافق و با حضور سایر اعضا در محل سالن آیت الله حاج شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری برگزار شد.

سید مهدی طلائی مقدم فرماندار بافق در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه مسائل و موضوعات مرتبط با بارندگی اخیر مربوط به شهر، روستاها و جاده های شهرستان بافق مطرح، بررسی و تصمیم گیری شد.

وی همچنین با  قدردانی از تیم حوادث شهرداری افزود: شهروندان گلایه مندی های زیادی را پیرامون آب گرفتگی معابر و محلات داشتند که درست بوده و با صحبت ها و مصوباتی در این جلسه مطرح و مقرر شد  ضمن رفع نواقص موجود، مباحث پیشگیری نیز مد نظر مسئولان واقع شود.

وی افزود: بنابر اعلام و گزارش شهردار در این جلسه، شهرداری بافق برنامه هایی در دست اقدام دارد تا با اجرایی شدن آن مشکلات موجود رفع شود که مقرر شد ظرف حداکثر دوماه آینده با اجرایی شدن این پروژه ها مشکلی در مباحث اصلی در نقطه های مهم و بحرانی در زمان بارندگی نداشته باشیم.

طلائی مقدم افزود: در حوزه روستایی نیز پل ورودی حاجی آباد و منطقه گود گوار نیز مقرر شد با احداث حوضچه و نصب پمپ این موضوعات نیز رفع شود.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق، گفتنی است: در پایان این جلسه حسن تفکری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بافق به عنوان دبیر ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران معرفی و منصوب شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه