English

فرماندار بافق؛

رتبه اول بافق در حوزه پروژه های مشارکتی سال گذشته

فرماندار بافق گفت: سال گذشته بافق در حوزه پروژه‌های مشارکتی رتبه اول استان یزد را در حوزه‌های زیرساخت راه و آبرسانی کسب کرد.

رتبه اول بافق در حوزه پروژه های مشارکتی سال گذشته

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در حاشیه نشست کمیته برنامه‌ریزی  شهرستان بافق با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تصریح کرد: در سال گذشته بافق در حوزه پروژه‌های مشارکتی رتبه اول استان یزد را در حوزه‌های زیرساخت راه و آبرسانی کسب کرد و امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم از ظرفیت پروژه‌های مشارکتی حداکثر استفاده را ببریم.

این مسئول سیاسی شهرستان به مباحث قابل بررسی در جلسات کمیته برنامه ریزی اشاره و بیان کرد: تصمیم گیری پیرامون نحوه و چگونگی توزیع اعتبارات در سه بخش تملک دارایی‌ها یا استانی، اعتبارات توسعه متوازن و سه درصد نفت و گاز از این موارد است.

وی به تشریح هر کدام از این حوزه‌ها پرداخت و افزود: اعتبارات سه درصد نفت و گاز شامل منطقه سبزدشت است و اعتبارات توسعه متوازن شامل پنج دستگاه و اعتبارات استانی نیز بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان بافق که دارای کد و ردیف‌های اعتباری باشند توزیع می‌شود.

فرماندار بافق تصریح کرد: در این جلسه تصویب شد تا هفته جاری دستگاه‌های اجرایی طرح‌ها و پیشنهادات خود را به معاونت برنامه ریزی شهرستان بافق تحویل تا به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد ارسال شود.

زاده رحمانی همچنین افزود: ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و باغ ایرانی کد دار در دستور کار قرار گرفت و به پروژه‌های جدید شهرستان اضافه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه