English

فرماندار بافق؛

وظیفه مهم بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس حفظ پیوند مردم با شهدا است

فرماندار بافق مهم ترین وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را حفظ پیوند مردم با شهدا عنوان کرد و گفت: نسل امروز به خوبی از شهدا یاد می کنند و این نشان از اعتقاد مردم به شان و مقام شهید و شهادت است.

وظیفه مهم بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس حفظ پیوند مردم با شهدا است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرهنگ منصور زارع مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد با حضور در فرمانداری، با سید مهدی طلایی مقدم فرماندار بافق دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار بافق در این دیدار مهم ترین وظیفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس را حفظ پیوند مردم با شهدا عنوان کرد و گفت: مردم در خصوص ایثار و شهادت توجه ویژه ای به شهدا دارند، حتی نسل امروز به خوبی از شهدا یاد می کنند و این نشان از اعتقاد مردم به شان و مقام شهید و شهادت است.

سید مهدی طلایی مقدم، یکی از نقاط قوت نظام را پیوند ناگسستنی مردم با شهدا نام برد و تصریح کرد: مسئولان باید با وفاق، همدلی و تعامل، نباید اجازه دهند که موضوع جهاد و شهادت مورد غفلت قرار بگیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد در این دیدار با اشاره به اینکه دانش نامه دفاع مقدس یک مرجع قابل استناد خواهد بود گفت: استان یزد به عنوان استان در کشور این دایره المعارف که اطلاعات جامع در حوزه شهدا ، اشخاص، منطقه جغرافیایی و ... را شامل می شود، را آغاز کرد که دلیل این مهم، حمایت استاندار یزد می باشد.

سرهنگ منصور زارع افزود: در شهرستان بافق رزمندگانی هستند که خاطرات متعددی در یاد دارند که باید اطلاعات آنها جمع آوری و بصورت کتاب چاپ و منتشر شود.

وی شناسایی رزمندگان دوران دفاع مقدس در شهرستان بافق را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: رزمندگان گنجینه های دفاع مقدس هستند و باید از ایشان تجلیل شود.

زارع با اشاره به تکمیل یادمان های شهدای گمنام در شهرستان بافق گفت: یادمان شهدای گمنام بافق یکی از بی نظیرترین یادمان شهدا در سطح کشور می باشد که نشان همدلی و تعامل مسئولان این شهرستان دارد.

وی در پایان به در نظر گرفتن مکان مناسبی برای راه اندازی گنجینه دفاع مقدس در بافق اشاره کرد و افزود: راه اندازی گنجینه دفاع مقدس باعث ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تقویت روحیه انقلابی جامعه می شود.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در این نشست شهرستان بافق را یکی از شهر پیشرو و پیش قدم در حوزه دفاع مقدس نام برد و گفت: شهرستان بافق با داشتن بیش از 4 هزار و 180 نفر رزمنده بیشتر ایثارگر و رزمنده را در سطح شهرستان های استان ( به غیر از مرکز استان) دارد.

در پایان پس از تبادل نظر در خصوص تکمیل یادمان های شهدای گمنام شهرستان و همچنین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و احداث باغ موزه دفاع مقدس فرماندار شهرستان قول پیگیری و مساعدت داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه