English

بانوان در موضوع تولید ماسک و تجهیزات در خط مقدم بودند

مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان یزد گفت: بانوان برای مبارزه با کرونا در موضوع تولید ماسک و تجهیزات در خط مقدم بودند در دوره دفاع مقدس هم بانوان در پشت جبهه جهادی کار کردند.

بانوان در موضوع تولید ماسک و تجهیزات در خط مقدم بودند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، سرهنگ منصور زارع مدیر کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان یزد گفت: با کمک مومنانه مردم ایران توانستیم بهتر از کشورهای پیش رفته با وجود تحریم ها بر کرونا پیروز شویم.

وی گفت: کرونا آزمایش خداوند بود و مردم ما در این آزمایش سربلند شدند چراکه وفاداری خود را به نظام نشان دادند.

زارع به تلاش بانوان در مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت:  بانوان مانند زمان هشت سال دفاع مقدس که در پشت جبهه فعالیت داشتند الان هم بانوان در موضوع تولید ماسک و تجهیزات در خط مقدم بودند.

وی گفت: 50 عنوان کتاب در دستور کار داریم که به نقش زنان همچنبن روحانیت در دفاع مقدس پرداخته و 23 عنوان کتاب در دست چاپ است و پنج فیلم کوتاه هم امسال تولید شده است.

وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و سالگرد آزادی خرمشهر و دفاع مقدس در فضای مجازی برنامه هایی اعم از مسابقه دلنوشته ایثارگری با موضوع سلامت، روایتگری و شب شعر مجازی، یادمان و یادواره شهدای استان در فضای مجازی، یادواره شهدای عملیات بیت المقدس همچنین تجلیلی از فرماندهان عملیات بیت المقدس، تجلیل از رزمندگان سلامت با محوریت پیش کسوتان دفاع مقدس و کتابخانه اینترنتی و راهیان نور مجازی داریم.

وی به طرحی به نام خاطرات خود را جاودانه کنیم، اشاره کرد و گفت:  یکی از ضعف ثبت خاطرات رزمندگان دفاع مقدس است که در موضوع کرونا نباید این اتفاق رخ دهد و تاکید مقام معظم رهبری هم بر ثبت خاطرات دوران شیوع کرونا است.

وی با تاکید بر بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر گفت: به این مناسبت دستگاه های استان از فردا 10 شب با عنوان شب های طلایی برنامه زنده در فصای مجازی با موضوع دستاوردها خواهند داشت.

سرهنگ زارع در ادامه در خصوص موزه دفاع مقدس گفت: بهترین موزه دفاع مقدس کشور در یزد به لحاظ فضا وجود دارد؛ این موزه به صورت رسمی افتتاح شد ولی باید از نظر محتوایی تقویت شود ولی به لحاظ اینکه کار هنری در کشور زمان بر و هزینه بر است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه