English

تقدیر رییس اتاق اصناف یزد از بازرسان و بازاریان یزدی/تشکیل ۱۱۲ تیم بازرسی اصناف

رییس اتاق اصناف یزد در پی همکاری اصناف برای تعطیلی ساعات بعد از ظهر و همکاری در بازرسی از واحدهای صنفی تشکر کرد و از تشکیل 112 تیم بازرسی خبر داد.

تقدیر رییس اتاق اصناف یزد از بازرسان و بازاریان یزدی/تشکیل 112 تیم بازرسی اصناف

علیرضا حسنی رییس اتاق اصناف یزد در گفت و گو با خبرنگار موج یزد گفت: از همه کسبه و بازاریان و بازرسانی که در طرح بزرگ بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان یزد شرکت کردند تشکر می کنیم.

وی گفت: این طرح که می توان گفت طرح بی نظیری بود با کمک همه اتحادیه های صنفی مرکز استان و بازرسین اتاق اصناف یزد و با مشارکت فرمانداری یزد، سازمان صمت یزد، مرکز بهداشت، شهرداری یزد، اداره اماکن عمومی، برادران سپاه و عزیزان بسیج اصناف یزد انجام شد.

حسنی عنوان کرد: در این طرح ١١٢ تیم بازرسی با تعدادنفرات ٢٣٨ نفر شرکت داشتند و کل شهر یزد و شاهدیه و زارچ و حمیدیا را مورد بازرسی قرار دادند.

پلمپ 57 واحد صنفی متخلف در یک گشت بازرسی

وی تاکید کرد: در این بازرسی به یقین مشاهده گردید که واحد های صنفی رعایت ساعت مقرر تعطیلی را نمودند و واحدهایی که رعایت نکردند به تعداد٥٧ واحد رسید که همگی پلمپ شدند.

حسنی گفت: پیام این طرح بزرگ نظارتی از طرف اصناف و بازاریان یزد به عموم مردم و مسئولین شهر یزد این بود که بازاریان یزدی مدافع جامعه سلامت یزد هستند و سلامت خانواده ها و سلامت عموم مردم برایشان مهم و در اولویت است.

حسنی افزود: امروز شما روسای محترم اتحادیه های صنفی با کمک اعضای محترم تحت پوشش خود به خاطر قطع زنجیره ویروس کرونا توانستید به خوبی بازار را کنترل نمایید و واقعا باید مسئولین شهر قدر شما عزیزان را بدانند و انشاالله با کمک شما این ویروس را شکست می دهیم که خواستن توانستن است.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر