English

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد؛

تامین نهاده به کشاورزان در سامانه کشاورزیار پیگیری می شود

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد گفت: پیگیر راه اندازی بخش تامین نهاده به بهره برداران و کشاورزان در سامانه کشاورزیار هستیم.

تامین نهاده به کشاورزان در سامانه کشاورزیار پیگیری می شود

به گزارش خبرگزاری موج یزد، جلسه هماهنگی و بررسی بهره برداری از سامانه کشاورزیار با حضور محسن صادقیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، اکرم فداکار، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد در محل دفتر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد برگزار گردید.

در ابتدای جلسه رئیس سازمان نظام مهندسی پس از ارایه توضیحاتی درباره سامانه کشاورزیار، اظهار داشت: در این برهه از زمان که درگیر بیماری کرونا هستیم، اگرچه برخی اصناف تعطیل یا کم کار شده اند، اما کشاورزی را هیچگاه نمی توان تعطیل کرد.

محمدرضا خلف باغی خاطر نشان ساخت: کشاورز هر لحظه به نهاده و مشاوره نیاز دارد و این امر لزوم چنین سامانه ای را تقویت می کند.

وی گفت: پیگیری های لازم جهت راه اندازی این سامانه از جانب سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد صورت گرفته و برای اولین بار در کشور از طریق این سامانه، تاکنون سه دوره آموزش مجازی برگزار گردیده و مورد استقبال و رضایت شرکت کنندگان قرار گرفته است.

محمدرضا خلف باغی در ادامه افزود: در مرحله بعد، پیگیر راه اندازی بخش تامین نهاده به بهره برداران و کشاورزان در این سامانه هستیم.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بر لزوم تشکیل سامانه های کشاورزی تاکید کرد و اظهار داشت: بسیار مهم است که خدمات ارائه شده از طرف سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی به کارشناسان و بهره برداران به صورت سامانه واحد و منسجم ارائه گردد.

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد که هر چه سریعتر این سامانه به بهره برداری برسد.

مدیر اجرایی سامانه کشاورزیار نیز که بصورت ویدئو کنفرانس در جلسه حضور داشت، توضیحاتی در خصوص، سابقه تشکیل سامانه مذکور بیان داشت و افزود: در حال حاضر زیر ساخت های این سامانه تشکیل شده است و در مرحله فازبندی نهایی می باشد و با توجه به پویایی این سامانه، با مشارکت سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد به مرور اشکالات و نواقص آن را رفع نموده و توسعه خواهیم داد.

در پایان معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری با اطمینال حاصل از قابلیت ها و توانمندی های این سامانه اظهار داشت: حضور و بهره برداری از این سامانه ها منطبق با اهداف استان در پیشتازی در استارتاپ ها و خدمات الکترونیک در کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر