English

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد؛

دانش و سرمایه عامل اساسی تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی است

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد گفت: دو عامل اساسی جهت تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی دانش و سرمایه عنوان شده است.

دانش و سرمایه عامل اساسی تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدرضا خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال جهش تولید گفت: می توان فرصت را در جهت تحقق بخشیدن به اهداف عالیه سازمان مغتنم شمرد و اقدامات و طرح های برنامه ریزی شده را اجرایی نمود.

وی افزود: همانگونه که در نامه ارسالی از سازمان مرکزی، دو عامل اساسی جهت تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی دانش و سرمایه عنوان شده است؛ اکنون می بایست با ساماندهی و برنامه ریزی سازمان نظام مهندسی کشاورزی ومنابع طبیعی و با بکارگیری دانش آموختگان کشاورزی، نقش حیاتی خود را برای تحقق جهش تولید در بخش کشاورزی ایفا کرد.

همچنین می توان با توجه به جایگاه این سازمان برابر قوانین و آئین نامه های اجرایی اقدامات موثری را در زمینه فراهم کردن بسترهای مناسب جهت جذب سرمایه به بخش تولید و توسعه دانش در بخش کشاورزی انجام داد.

خوشبختانه با پیگیری های متعدد در سال گذشته، واسپاری برخی امور تصدیگری و واگذاری صورت گرفت که در سال جدید نیز جهت تکامل واسپاری ها باید تلاش نمود و با تسهیل و تسریع فرآیند صدور مجوزها باعث جذب سرمایه گذار گردید.

در حال حاضر که به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بسیاری از دوره های آموزشی،همایش ها و گردهمایی ها لغو گردید میتوان با بهره گیری از روشهای نوین فناوری جهت برگزاری آموزش ها بصورت آنلاین و مجازی به بهره برداران، شاهد افزایش در بخش تولید باشیم.

سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد در جهت اجرایی شدن شعار سال از ظرفیت های استانی، توانایی و دانایی خود بکار گیری خواهد کرد و در فرصتی مناسب پیشنهادات و راهکارهای خود را به سازمان مرکزی ارائه خواهد نمود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر